《晴明錄》沙膽標:如果有來生,我唔會再做壞人

 

 

2023年12月31日 13:33

 

 

怨靈:「(佢)憑咩可以埋壇拜請 祖師爺!罪孳深重!仲衰過食屎狗,連幫 師父執垃圾都不如!多謝 師父!而家唔講喇,起碼用一個鐘頭寫……」

 

 

2023年12月31日 13:35

 

 

一邊大哭,一邊大聲叫喊:「 師父啊⋯⋯ 師父⋯⋯

 

師父,您替我申冤啊⋯⋯ 師父!

 

不知廉恥嘅人,點解可以大模廝樣,走入 師父(供奉  祖師爺)嘅壇,拜請 祖師爺同菩薩?公平咩?合理咩?我唔眼閉啊⋯⋯ 師父!

 

我同佢無冤無仇,仲整死我,斬到一嚿嚿,煮熟咗,用嚟餵狗啊⋯⋯

 

我係一個苦命人,早出晚歸,家有老小。有晚,半夜因為咩事,唔記得,行夜路,十指不見。行行吓,聽到草叢有啲聲,行慣夜路,鬼都唔驚嘅人,最驚遇到賊。我停住腳步,前後左右望真啲,冇嘢,繼續急急腳行。

 

突然,撲咗個人出嚟,用個袋笠住我個頭,搶咗我個包袱。我死命掙扎,要搶返個包袱。我越掙扎,佢就越係(對我)拳打腳踢。我唔要命都要保住呢個救命錢。

 

師父!原來,要死,真係話都冇咁易。我都唔知點樣,咁就死咗。死咗之後點樣,我都唔係即刻知。最後,都係知道咗,嗰個衰人,搶咗我嘅錢都未夠,整死埋我。為咗毀屍滅跡,竟然斬開我十幾碌,幾十碌,用個大鑊嚟烚,嗚⋯⋯嗚⋯⋯ 嗚⋯⋯

 

師父,點解我要死得咁慘?佢又點解可以做人?我唔明,好唔明。

 

師父,我都係搵咗佢好耐好耐,終於跟到佢。點知,俾人(天兵)的咗我走,叫我唔好攪事。

 

我又再等。等呀等⋯⋯ 等呀等⋯⋯

 

點知,竟然等到佢念經念佛。

 

我好嬲,冇得追佢填命。嬲又點?唔通死咗佢咩?死完有得再死咩!

 

好彩,個衰人口沒遮攔,有時又講吓衰嘢,聽到鹹濕嘢又笑,鹹鹹濕濕咁,衰到冇人有,正衰人!

 

師父,人,點會咁易變㗎?唔係死到臨頭,都唔知自己無得救。我都試過啦!差唔多要斷氣嘅時候,我好後悔,點解為咗搵錢,咩都夠膽做,走私運毒,我咩都夠膽。

 

係,我個外號就係咁得返嚟,沙膽標。或者,就係咁囉,惡有惡報。遇到個死窮鬼,竟然死喺佢手上,我條氣真係唔順。

 

師父,如果有來生,我唔會再做壞人,我會好好珍惜同家人嘅相處,會馬死落地行。

 

同 師父講咗咁多,我舒服晒,開心返晒!多謝 師父慈悲!感恩 師父!

 

多謝 二哥先師教化:『自己講過(要改)嘅嘢,自己要記住;要講得出做得到。』」

 

冤靈又再哭起來:「 師父,您真係好好人,唔嬲我,冇鬧我,仲咁有耐性聽我訴苦,我好感恩啊!又覺得自己樣衰囉, 師父都講過啦!『真誠懺悔,誠心念經念佛嘅人,堅持一段時間,冤親債主(漸漸)會覺得自己樣衰,會慚愧,會離開,唔會再滋擾嗰啲衰人(事主)。』

 

師父,多謝 師父!感恩 師父! 師父,請您老人家多多保重、注意休息、食好啲,着好啲,唔好咁辛苦,唔好咁操勞!

 

係嘅,講完都覺得自己唔知醜!但我係好真心、誠心多謝 師父㗎! 師父請保重!

 

我而家跟 二哥(先師)走啦!多謝 師父慈悲無怪(責),仲俾機會我跟 二哥走,多謝 師父!多謝 二哥!

 

感恩您哋嘅 祖師!

 

感恩 祖師爺!
感恩 師公!
感恩 菩薩!
感恩 二哥先師!
感恩 師父!
感恩 (昨天在壇見到的)所有人!
多謝個衰人,唔係,係多謝嗰個咩人帶我嚟見 師父,多謝晒啦!」

 

最後,怨靈合十:「感恩!」

 

 

 

資料補充

 

2023年12月30日,還神日,澳門總壇,鮮花貢品,準備就緒,距請神預定時間還差十數分鐘,弟子善信們都肅敬等候,善信亞佩(化名)突然在壇前大叫「走呀!」轉頭查看,只見法應師兄雙手緊按外母亞佩兩肩*,而亞佩,雙腳站直雙手合十向着壇,身體僵硬,緊閉雙唇,兩眼瞪大但沒明確焦點,沒半點表情,木偶人一樣;助教法靈師姐旋即離壇通知 師父,弟子期間跟亞佩說往壇外坐着等候,卻得不到她半點回(反)應,「他」根本不肯離開壇。

 

師父到壇,看見亞佩,即命令亞佩跪下,並且慈悲地跟「他」說,還神吉日不容「他」在壇放肆,命「他」到壇外露天地方,又命弟子拿櫈子給亞佩坐下,請神儀式,如期進行。感恩 師父!

 

請神期間,坐在壇外的亞佩很安靜,身體間歇地搖晃,請神完畢之時,但見亞佩不住點頭,當請神圓滿進行後, 師父開示弟子、善信、眾生,期後 師父詢問亞佩上壇時的感覺,亞佩語調回復正常,身體也回復柔軟,說:「今日最初入到嚟(壇)我無感覺,跟住出到呢邊(壇外)掛完個袋(安置好隨身手袋),跟住我就同我大女講我好似好唔妥……

 

來總壇前幾日,誦經就好唔順,一合十,就成個人都好搖,雙腳又好似企唔穩咁,跟住呢……(背)後面啲衫又好似郁吓郁吓咁,但係我著果啲衫係直㗎嘛,又冇風,無理由……(衫)點會郁吓郁吓呢……頭先上到嚟我一啲感覺都冇,我係企喺果度果個位(手指指向圍欄開外方向)開始就……唔知點喇……好似標汗*咁,跟住我就同我大女講我好似嚟料,跟住我就行入去(壇)搵大女婿(法應師兄),他就叫我念佛,跟住我就嗌咗一聲「走」……我有意識,我好有意識,我嗌佢走……跟住 師父喺度……請神果時,我合十,對手同個頭呢……係咁搖係咁搖,不停咁搖,我淨係知道大女婿同個女喺後面㩒住我(雙手指着兩肩),我就係咁郁……我係咁望住 師父,跟住我隻眼係咁望住 祖師爺果時,個頭就係咁岌*,啲手就不停咁郁(雙手合十打圈)……」

 

師父解釋說,亞佩不停點頭,其實是 祖師爺正在教化她,她點頭即是說她的靈識知道,但她本人並不確切知情。

 

亞佩續說:「我頭先企喺入面(壇),隻(對)腳係唔走,大女婿嗌我,拉我,我隻(對)腳係唔想郁嗰喎,直情係拉唔郁我嗰喎……」

 

師父解釋,因為冤親債主是很難得上到壇,能夠到壇時,一方面是想求 祖師爺、諸佛菩薩幫他,另一方面是希望得到加持,眾生(冤親債主)是沒有可能接近法壇,所以剛才亞佩在壇前,雙腳重如磐石,像鐵一樣,不能郁動,「聚住」,便是冤親債主不想離開壇,想在壇逗留。

 

亞佩:「感恩 祖師爺,同感恩 師父!因為我頭先一路係咁望住 祖師爺,我覺得自己果隻眼呢……好似好大咁望住 祖師爺,啫係好似好多謝好多謝 祖師爺咁樣。」說罷亞佩微微一笑。

 

師父續強調,記得做功課,每日都要誦經,要食清點,要感恩,要迴向。自己要爭取這個機緣,珍惜每一日,掌握在這一生的時間內,勤做功課,求生淨土。每晚休息之時,誠心感恩 祖師爺,感恩 伏英老師公,感恩 諸佛菩薩,一覺醒來都要感恩,也要感恩身體每一部分。

 

若然曾經知道自己犯錯,或者不小心犯錯,或者覺得不知道自己有否犯錯,一樣可以誠心懺悔。「誠心懺悔自己多生以來,弟子有心或無意做了錯事,傷害過眾生……」

 

日子久了,慢慢便會覺得自己是好渺小,渺小到甚至連細菌都屬於大,渺小到自己是根本是不存在,但實在我們亦是存在,所以千萬別將自己放大。

 

 

法靈師姐看到亞佩步入壇時腳踭離地。
標汗:出汗
岌頭:即點頭。

 

延伸閱讀
《晴明錄》我係陳福水
《晴明錄》我係陳福水個家姐
《晴明錄》 自己因果自己孭返

 

 184 total views,  1 views today

 

Others Post...