《晴明錄》我係陳福水

 

 

2023年4月15日 19:03

 

「師父,佢,咪當我無料到啦!口爽爽,咩都講,寸寸貢。

 

係有日,係喇,就係佢講緊嗰日,但(見到嘅)唔係佢(先李某霖,係我)。

 

我係佢前生條仔(相好),佢以前(前生)都已經係嘴多多。我哋好爽(性情爽直),好鍾意一齊去玩,四圍去,包括賭錢。

 

佢,初初識嘅時候,好純情咁。識落咗,真情流露;跟住,大擒大咬,上貢(錢)俾佢,幾多都唔夠。

 

跟(住)佢,佢仲教我呃(騙)人,捉人黃腳雞。開始嗰陣,我哋都好成功,搵到好多錢,但,心頭越嚟越高嘅佢,要求越嚟越多。

 

有一次,我哋見到個目標人物,不但好有錢,仲係高高大大好靚仔(又後生)嘅商人。呢個商人嘅太太好靚,係大戶人家嘅千金小姐。可惜,英俊又大把錢嘅男人,都係會身痕。佢經常去風月場所玩,俾我哋睇中,一於要喺佢身上作(呃/騙)一大筆。

 

點知,亞珍 (當事人前生名字)鍾意咗呢個商人,動咗真感情,唔俾我傷害佢。我梗係唔肯喇。我哋為呢件事嘈過好多次。天做膽嘅亞珍,竟然同我講要分手。痴X線嘅,我就想郁手打佢。但真心講句,我唔捨得,因為喺埋一齊已經好長一段日子。

 

對唔住, 師父,阻你食飯!(舊年冬天亞珍差少少受傷,係我救咗佢。)

 

講番件事先。我哋嘈得太多,感情番唔到轉頭。佢好恨心,佢裝我彈弓,佢去報官,話我勒索佢,要逼佢合作,去呃(騙)人。佢仲叻到收買人心,洗(黑)錢,等啲官差做嘢,拉咗我。

 

入咗去(囚室),四面牆(善靈流淚),叫天不應,叫地不聞。(當時)我好嬲佢,好恨佢;好後悔同佢一齊,好後悔信佢、愛佢⋯⋯

 

師父,我想佢同我講對唔住,真心真意同我講,要我原諒佢。仲有,改啦!把口仲係咁,唔關佢事又講,關佢事仲講唔停。

 

師父,我舒服晒,人都輕晒。 師父,多謝你(善靈哭),好感恩 師父!如果可以,我想跟住 師父,學做徒弟。雖然我知道我唔配,無資格。自己罪孽深重,邊有資格跟住 師父學道啊! 師父,我會改,我要真心懺悔。

 

二哥嚟咗,帶我走喇!(善靈走近事主,情深意重,雙手摸下事主塊面。)師父保重!唔該晒師兄。

 

再見喇亞珍,(原諒咗你)永遠愛你!

 

我係[陳福水]。

 

 

19:37 畢

 

 

 

資料補充

 

2023年2月中晚上7時左右,亞佩(化名,前生名字亞珍)在女兒家露台,「看見」一個黑影飄過,因為亞佩年幼時也經常會看到「黑影」,所以不會特別感到害怕,當時她只是懷疑那黑影是她那往生了的姪兒[李某霖]。

 

之後大約過了一個星期,朋友碰見亞佩,說她長胖了,於是她照鏡子看,赫然發覺自己左邊臉腫脹了;那段時間,亞佩開始失眠,經常半夜12時至2時無故「扎醒」,日間感到很疲累,而且一直消瘦,沒有胃口(食慾),體重更跌至85磅。求醫檢查,卻查不出病因,甲狀腺、肝都沒有問題。臉腫,失眠,消瘦,四處求醫,令亞佩感到非常困擾。

 

亞佩是在食店工作的,食店周圍種有很多大樹,在見到「黑影」大約2個月前,2022年12月,她在店子進進出出工作時,差點被突然掉下來的一塊大芭蕉葉擊中,那塊大約一架分體冷氣機尺寸的芭蕉葉,在亞佩身後掉下,當時有很多食客,都說她「好彩」,那塊葉非常重,亞佩要和另一位同事合力,才將之搬到路側草叢內,交由清潔工人處理。之後又過了十多天,亞佩在店內工作,突然聽到「砰」一聲,原來又有另一棵芭蕉樹的大芭蕉葉掉下來,幸好沒傷及途人。

 

亞佩每日誦 祖師爺經一篇,返工放工的路途上會一直念 地藏菩薩聖號。

 

 

 

師父寄語:

 

愛與恨

 

亞佩誦經念佛已有一段日子,終於有機會和冤親債主解冤解結。善靈道出他們前生的恩怨時,更說曾幫亞佩擋開突然掉下來的大芭蕉葉。

 

愛與恨,糾纏不清;愛中有恨,恨中有愛,恩怨難分。因果錯綜複雜之處,就是六道眾生不斷輪迴的原因。看了這些個案,我們從中得到甚麼啟發?

 

感恩!

 

 

 321 total views,  1 views today

 

Others Post...