《晴明錄》 自己因果自己孭返

 

 

 

2023年5月7日  01:26

 

「師父,係,係我哋,(我哋)唔知衰,厚面皮,以為自己好X勁,但見到 師父就腳軟。」

 

善靈知道自己講了粗言,立刻用手揞住個嘴,鬆一鬆肩,感到很不好意思。

 

「師父啊,其實我哋想搵 師父好耐㗎喇,但真係唔敢,驚聽到嘅料未必係堅料。」

 

這善靈那時的想法:呢個 師父真係有能力,幫到我哋班無主孤魂擺脫而家嘅慘況咩?又真係咁勁嘅話,會咁好心?會唔會唔係幫我哋,係打散我哋㗎?

 

「後來,諗諗下, 劈友都唔驚,驚個女人仔( 師父)?自己同自己講,唔係吓嗎? (去馬啦!)

 

師父啊,本來呢,我哋跟唔到(呢個冤親、事主)佢上嚟(壇)㗎。(因為 賀誕大日子)樓下(大廈門口)已經有幾位護法守住,成條街都有守護使者,我哋都係諗住博下懵,試吓,睇下得唔得,過唔過到骨⋯⋯

 

唔使講, 師父都知喇,梗係衰咗喇,超級瘀皮。

 

後來,我哋成班等咗好耐,唔知幾耐,有個𡃁妹,瘦瘦哋嘅,佢上壇,我哋試下跟住佢,得就得,唔得就算,冇偈㗎!

 

點知,真係得咗,就係咁囉,成班上到去,搵返個竇口(之前本來宿主、事主),呢,嗰個衰婆(事主)呢,係喇,就係佢喇。咁唔使問亞貴,黐返佢先喇。

 

點知,突然間,覺得唔對路, 二哥(先師)兜巴冚過嚟,閃都閃唔切,嘴都歪埋。我條氣梗係唔順喇,即刻整個鬼死咁肉酸嘅樣嚇( 二哥先師)佢。點知(我)就好似踩咗屎咁, 二哥(先師)再一巴打過嚟,( 二哥先師仲)話我:『知唔知自己幾斤幾両。』

 

(我仲未知死,同二哥講)『挑,我使驚( 二哥先師)你,你喺乜水啊!』

 

嘩(我講完之後),衰過踩屎, 二哥即刻伸手請咗壇上個葫蘆。

 

弗一聲,(喺壇升起飛過嚟嘅)葫蘆喺( 二哥先師)手。

 

嘩,真係嚇死寶寶(我),個葫蘆變咗(大兩三倍)透明咁,仲睇到當年 師父收咗一件入去嘅過程。」

 

在這裏,法玄補充一下:葫蘆裏面呈現廿幾年前的影像,當年有一惡靈,冥頑不靈,終被 祖師爺下令消滅,永不超生。

 

「知道呢鑊穊*(撻撻)喇, 瀨嘢(中伏)喇。

 

嚇到我走都走唔切,又怕啲𡃁(遊魂手足)唔醒目,(反應慢)走唔甩。咁我咪大聲喝佢哋(走)囉⋯⋯

 

感恩 師父慈悲,咁攰都俾機會我哋,聽我哋講(事主佢嘅衰嘢)。

 

師父啊,我哋『呢班人』裏面,有一個係佢阿媽。佢阿媽係要嚟攞佢命,話生得佢出,整返死佢,都係得嘅。

 

唔係,唔係呢一生嘅亞媽,係前前前生嘅亞媽。

 

(前三生。事主)佢貪威識食,夾埋啲人呃佢亞媽啲錢,俾佢亞媽知道咗。佢就話,就話係錯手打死佢(亞媽),(佢)係錯手咩? 師父,(佢)殺人喎,(殺咗)亞媽喎!真係,狗都不如。係佢亞媽同我講,求我幫佢(報仇)。佢(亞媽)知道我(生前死後)有啲料(惡勢力),唔眨眼,又有雷氣,所以話肯跟住我,做個跟班,咩都肯制。

 

師父啊!講講下,(事主三世前)佢亞媽(突然條氣順晒)話算數喎,由得個死女包自生自滅,自己因果自己孭返喎。

 

咁⋯⋯

 

師父,知你真係好攰要休息,唔講喇!

 

多謝 師父俾機會,我哋而家成班跟 二哥(先師)去報到喇, 師父保重!

 

想 師父幫我哋同(事主)佢講,我原諒咗佢喇!聽到 師父講嘅嘢,我哋覺得自己好樣衰,超級樣衰,(不自量力)唔知衰。

 

師父,唔講啦,(知道) 師父真係好攰呀,好好休息。打擾 師父,真係唔好意思,對唔住,今日 賀誕,都俾時間我哋!

 

真係好多謝,係,係感恩,感恩 祖師爺!感恩 伏英老師公!多謝 二哥,感恩 二哥!多謝 師父,感恩 師父!

 

如果求到多一個機會嚟見 師父就好喇!多謝 師父!感恩 師父!

 

南無阿彌陀佛

 

係,師父,我係賣魚勝。」

 

02:26 畢

 

 

 

資料補充

 

恭賀 伏英老師公寶誕請神,差不多完成時,亞佩突然在人群中大叫:「走呀!」隔了約3至5秒,聲音小了點,再叫:「走呀!」

 

請神儀式完成後,亞佩突然倒下,全身乏力,不醒人事,站在她身邊的家人立即扶着她, 師父見狀,立命弟子拿椅子給她坐下,又命助教法現師兄和法應師兄以本法門的三行印扶着她,只見亞佩雙眼緊閉,眼角流淚,狀甚痛苦。

 

師父命弟子按原先安排派發結緣品,跟着迅速疏導在場弟子和善信,只留下亞佩的家人和4名弟子, 師父旋即用法替亞佩封身,完成之後讓亞佩靠牆坐在地上休息,並命弟子替她塗 祖師爺油,亞佩開始慢慢清醒。

 

師父問亞佩覺得怎樣,她說見到柔和金光,個人便變得好舒服, 師父解釋這是上天慈悲,給她感受;而對於她在請神時兩度大叫「走呀」,亞佩並不知情。

 

 

 

穊:粵音「傑」,與「稀」相對,「呢鑊穊」是廣府話俚語,形容事態麻煩。

 

 

 

 733 total views,  2 views today

 

Others Post...