法玄師父的話 《晴明錄》沙膽標 如果有來生 我唔會再做壞人

 

 

 

師父慈悲問亞佩(化名):有咩想講?

 

亞佩不忿地說:點解成日都係我?成日都搵我做乜嘢?

 

 

師父:碌咗咭,或者用咗一啲錢、資源,你唔還或者唔記得還,唔緊要,冤親債主會搵你;冤親債主搵你係好事。

 

唔好諗「咁慘嘅,點解我咁慘……」。

 

其實冤親債主出現,你就有機會還;佢唔出現,你一路好順,要風有風,要錢有錢,你個人就會好容易迷失。所以唔使唔開心。

 

弟子們,平常心去睇呢件事,好不好?而家亞佩係老師呀,話俾我哋聽,因果出現嘅時候,會發生啲乜嘢事。譬如,我哋法門,正式嚟講,就係斬妖除魔,驅邪治病。但係師父唔強調呢樣,唔強調係咪代表師父唔使做呀?唔係㗎,只不過你哋冇睇過,冇見過。

 

冤親債主現身,就係一件好事,係佢擺明嚟收數,你咪同佢講數囉!但係你講到牙血出埋都冇用嘅,你要有功德還俾佢先得。依家佢唔係實體呀,佢已經冇咗肉身,你俾咩佢?佢要嘅就係一個心態上、心理上「舒服哂」嘅感覺,佢靈性渴求呢樣嘢。佢好重怨,有可能你真係殺人放火,亦有可能你只係踩親佢腳指尾,呢個係一個執念、執着,佢就係要搵喇,搵到,現前,你就要(修)功德迴向俾佢。你做你嘅功課還俾佢,(但)佢唔放手喎⋯⋯執念重嘛,執念重咪唔放手囉。好喇,你如是者一日,兩日,一個月,十個月,一年,兩年,就算你還唔晒,利息都會還咗,慢慢(冤親債主)佢會睇到自己醜怪,「……呢個人都唔係咁衰啫,冇以前咁衰,冇再殺人放火喇⋯⋯嘩,乜我咁醜怪嘅!哎呀,我仲衰過佢呀……」,於是鬼鬼祟祟離開。

 

所以呢,冤親債主現前,有逆境,或者身體有事,有病,或者經濟上唔富裕,又或者,擺到明係有情況(右手比一比亞佩方向),我哋平常心,感恩心,去睇呢件事;埋到嚟,你就有得拆喇。唔使問點解(會發生靈體滋擾自己的事),再問點解呢⋯⋯就問吓,係咪我唔小心呢,係咪我有意或者無意,傷害咗眾生呢?

 

因果裏面靠你哋自己,珍惜這個緣,去種善因,如果做好多好事,但生一個惡念,就已經抵銷晒(所修功德)。所以呢,冤親債主現前係好事嚟嘅,平常心去看待,繼續努力。

 

明唔明白呀,亞佩?冤親債主好難先會搵到(你),你睇番自己果個(晴明錄)篇幅,重溫一吓。冇事之後,得閒又要再重溫,(自問)點解自己當時咁樣呢?但我哋有冇得追悔,(不能讓)時光倒流,(想)喺事件發生之前去制止佢,係冇可能,(自種其因)你始終要應(果)。菩薩(修道)都要應咗劫,先成為菩薩;再應,再應,再受,再受,然後先至一路一路咁樣(雙手比劃一級級向上),然後成佛,再俾眾生有個機緣認識,明唔明呀?

 

大家記住喇,以後嘅日子靠你哋自己,諸佛菩薩教我咃嘅方法, 祖師爺指引我哋嘅路向,都係要靠你哋聽聽話話(修正自己)。

 

法水、 祖師爺茶葉,同埋你哋自己嘅功課,非常之重要,你哋要做好你哋自己嘅功課,同埋每件事,每一個人,你哋真係要感恩(對待),大家要好好地去珍惜,明白嘛?

 

眾弟子:明白。

 

326A6830  2023.12.30 13:44

 

延伸閱讀
沙膽標 如果有來生 我唔會再做壞人

 

 

 219 total views,  2 views today

 

Others Post...