《晴明錄》 吸毒,人唔似人,鬼唔似鬼。

 

 

2021年9月26日 (星期日)凌晨00:39 

 

剛剛正在整理資料,突然收到8小時前離世者的訊息。

 

善靈哭着⋯⋯

 

二哥着他有話慢慢說。要精簡些, 師父忙了整天,忙了多天,累了⋯⋯

 

善靈[李某平]哭着⋯⋯

 

「多謝 師父!感恩 師父!」

 

「師父,多謝您!感恩您!辛苦晒師父!」

 

「師父,原來一生人嘅時間好快過,眨吓眼就過咗。諗返轉頭,自己真係好唔爭氣,浪費晒啲時間,渾渾噩噩幾十年就過咗去。 師父,如果早啲識您就好喇,唔使兜兜轉轉。但係,原來真係有早知無乞兒。唉!而家乜都冇,兩手一擺,咁就玩完。

 

好多嘢想講,唔知講咩先。感恩 祖師爺!感恩 伏英老師公!感恩 諸佛菩薩! 二哥教我講嘅,感恩 二哥!

 

師父, 法玄師父,真係好多謝您!您老人家咁忙,都肯抽時間同我家人親人講嘢,真係好唔話得,真係講千句萬句都表達唔到我多謝 法玄師父嘅心意。 師父,(玄很受感動,眼淚盈住)涼咗呀,要着得夠,要食飯,要休息多啲。 師父您老人家要保重,唔好捱咁多夜呀!」

 

(你有咩想同家人講?)

 

[李某平]即時失聲痛哭:「(家人,)我愛你哋,好愛好愛,可惜已經無機會。」

 

「師父您話得我好啱,我唔識愛(家人),我好後悔,但已經無得番轉頭,我呢(玄淚)一生過得人唔似人,鬼唔似鬼。有時仲好似過街老鼠咁,(玄淚)人見人憎。做人無晒尊嚴。唔知衰⋯⋯」(玄流淚)

 

「師父啊⋯⋯ 師父!我同 師父無親無故,自己又咁衰,唔值得 師父為我哋咁唔爭氣嘅人⋯⋯唔係人⋯⋯流眼淚。 師父唔好喊,唔好難過,明白 師父覺得我哋可以有好多機會做好,但係無珍惜,而家恨錯難返,死咗先至嚟後悔太遲。係,我認衰,做人嘅時候唔知衰,死不悔改,而家想重新做人,又無咗肉身,見到自己肉身都番唔到入去。眼白白睇住啲人推我個body入殮房,自己咩都做唔到。見到家人冷冰冰,同我副『偈』一樣,無溫度。係嘅,我真係死不足惜,自己攞嚟。」

 

「師父,我想講,臨死之前,我見到⋯⋯但我係瞇埋眼嘅,半夢半醒定係昏迷之間,我見到好多唔係人嘅人,係,係嗰啲。有啲係有繃帶包住個頭,係意外走嘅(離世),着住病人衫,白色嗰啲,好粗(質地)嗰啲。

 

我仲見到好多男男女女,走咗(已離世)嗰啲,喺度行嚟行去,都唔知佢哋做乜。

 

我又見到唔同顏色嘅光,有紅色,有綠色,有紫色,但都唔係鮮色,係暗啞嘅色。有時好近,有時好遠。

 

我又見到啲醫生同人睇病,但嗰啲都係已經走咗嘅(醫生、病人)。

 

師父,我而家好好多喇,個人,唔係,係死鬼咗嘅人。 二哥叫我斯文啲,唔好亂嚟,如果唔係就即刻『的』(捉/抓)我走⋯⋯係,知道, 二哥,對唔住,我無心嘅。

 

師父,又講番我差唔多斷氣嗰陣,好快,多咗好多嗰啲嘢嚟,有啲係嚟睇我點死,話抵我死,唔死都係無X用。我即時嬲到爆,因為唔識佢哋,我死我事,關佢哋咩事。㷫到我死咗都想番生,同佢哋『鍊』過。因為如果死咗就唔夠佢地『鍊』。

 

唉, 師父,(我)差唔多斷氣嗰時,見番好多friend,呢⋯⋯嗰啲豬朋狗友,佢哋話嚟接我。我梗係死都唔信啦,如果咁friend就唔會『坤我落搭』,唔係教我吸毒就係教我玩嘢。唉,唔講咁多衰嘢俾 師父聽喇,整污糟晒 師父對金耳。

 

師父,原來死咗唔係一身輕,以前以為係,所以未衰之前,就同自己講,衰咗又點啫,關你哋(衰人)X事咩!對唔住 師父,忍唔到。 師父,原來人死咗會即刻變,變到好寸,因為唔知死,係死咗無得再死。有時又好緊張,唔知嚟緊會點。多謝 師父同我家人講咗要盡力幫我,因為我好需要功德。多謝晒 師父,我都會努力。多謝 師父教我前妻同我講原諒我,今生之後唔好再見,要見就淨土見。呢句 師父只係心裏講,所以我聽到。又因為 師父知道我家人係點。

 

唉, 師父,我好無用, 師父話得我好啱,我唔識愛(家人),我以前淨係識要人就我,我就無諗過要遷就人。

 

唉,唔好意思 師父, 師父好攰啦!我想講多少少,我想同屋企人講聲多謝,佢哋話會幫我念經念佛同食齋,多謝佢哋,無嬲我仲肯幫我,多謝 師父同我屋企人講要點做,多謝 師父!我想同屋企人,同埋會為我念經嘅親友講聲多謝晒,唔該晒,大家保重!希望大家真係可以原諒我,同埋忘記我。如果真係要記住我,就記住我啲好㗎啦!我會聽 師父話,俾心機學,要修心、懺悔同加油。希望唔會令 師父失望。多謝 師父!

 

感恩 祖師爺!

感恩 伏英老師公!

感恩 諸佛菩薩!

感恩  二哥同師父!

 

對唔住, 師父很累了!請 師父好好休息。

 

如果有來生,我好想當面叩謝 師父! 二哥話『返去啦, 師父好攰啦!』

 

係,多謝 師父!」善靈跪在地上拜謝法玄。

 

善靈[李某平]很感恩的微笑了!見到[李某平]本來是白白淨淨的,樣子唔錯,都係斯斯文文咁。相信係識咗壞朋友,自己又無定力,所以攪到自己身體咁差。法玄祝善靈[李某平]得 祖師爺、伏英老師公及諸佛菩薩加持,萬緣放下,往生極樂淨土,其合家人平安吉祥!

 

[李某平]昨午往生,生於1956年,世壽65歲。吸毒20多年,癌症往生。

 

感恩 祖師爺!

感恩 伏英老師公!

感恩 諸佛菩薩!

感恩 二哥先師!

南無阿彌陀佛

 

02:15畢

 

⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯

事緣:

 

2021年9月25日 晚上9時40分

 

阿基(化名)找法玄。因為就親友家屬往生之事⋯⋯

 

[李某平]1956年生,終年65歲,今午4時許往生。

 

[李某平],是阿基(化名)的先長輩,離婚後沒再婚,有兒女一雙年約30歲。

 

今晚, [李某平]前妻蘭詩(化名),多番懇求阿基說想搵師父(法玄),因她的前夫剛剛往生,蘭詩不想前夫死後「孤零零」。

 

往生者[李某平]吸毒20多年,癌症往生。(兒子說是皮膚癌,前妻說肝癌。)

 

得到法玄同意,與蘭詩通話,通話期間,阿基把相關內容透過另一部電話轉述給蘭詩。為了便捷,法玄就讓大家同時開啟揚聲器,「直接」通話。

 

蘭詩禮貌的叫了聲師父,聲音低沉,有點沙啞,很明顯是情緒低落。談了不幾句,法玄隨即「見到」往生者[李某平],垂頭喪氣的,獨自在一個細小房子內,坐在一張沒有靠背的深色長木椅上,等待「安排」。在黑暗的環境中,[李某平]的神識正正就是蘭詩所擔心的「孤零零」,好無助,好慘情,很沮喪⋯⋯

 

法玄把以上「所見」告訴蘭詩,再簡說人生無常,生老病死是常態,並反覆說明念佛的好處。直系親屬要幫助往生者超升,重點是掌握最具判斷性的49天,也可以做足100天或以上。

 

家人、親友誠心誦經、念佛、持素或做任何功德事作迴向,就是說,往生者的福報很不錯了。

 

開始跟蘭詩講話時,往生者[李某平]沒能「見到」師父,不知有人幫自己。不到兩分鐘,見到二哥先師去見[李某平]。[李某平]見到二哥先師,「有人來看自己」,神識定了些,即時提起精神,坐直了。對比起之前雙手托住額頭,伏在膝上有很大分別。

 

感應到蘭詩思緒比較亂,勸她日常無需想太多,兄弟姊妹(人際關係)的事,不要太糾結;盡量莫理閒雜事,讓自己的心定下來。鼓勵她藉著這段時間,用心誦經念佛,功德既可如實幫到前夫,助其往生極樂淨土,也可以令自己修靜。

 

也告訴了蘭詩,雖然她已離婚,前夫也離世,但緣分未了結。勸勉她最好把握這個機會,首7天功德迴向給前夫時,可以向先前夫道謝,說今生多謝有緣曾一起,得到過[他]的愛惜,今生完結,大家都放下,誠意祝願其往生淨土。自己也要誠心學念佛。

 

並說吸毒的人,沒有在離世前懺悔和修正,沒有正信正念或真功德,未能往生淨土。亡者轉生地獄,根據生前的作為,一般要受寒冰、火柱、熱(沸)湯之刑⋯⋯地獄刑滿,或轉生畜道,或轉生人道。就是轉生人道,也會在世間經歷很多苦難。

 

如果來生在人道相見,緣分未必盡善。

 

人離世了,與家人、親友這一生的關係就此完結。想報恩,想表達心意、愛意或敬意,誠心念經念佛做功德迴向往生者生淨土就最為恰當、最是理想。恩情或怨恨太深,執着了,就放不開,放不下。愛與恨的執念會撒下種子,下一生在六道輪迴再遇上,成為不息的循環,愛恨相報。

 

⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯

 

2021.9.30(星期四)01:42

 

正在整理這個檔案,很累,停了下來,突然知道有[李某平]訊息,接收到:

 

「師父,多謝 師父!感恩 師父!

 

師父,好多謝您!而家除咗屋企人,仲有好多人幫我念經念佛。多謝 法玄師父!

 

師父,我想講,我而家有幾辛苦,好似仲係做緊人咁嘅感覺,呼吸好辛苦。精神上係放開咗,睇開咗,多謝 師父!

 

二哥(先)師父話係咁㗎啦(吸毒副『偈』壞咗),過幾日會好啲。 二哥(先)師父仲教我點樣呼吸,又教我學放下,仲同我講『body(二哥師父講軀體嘅)都無咗,唔好諗住做人嘅嘢,要接受自己已經離開咗人世,明白咗,而家只得神識,專心跟住家人念經念佛,誠心求生淨土啦,唔好諗咁多喇!講完多謝 師父就跟我走, 師父要休息喇!』

 

師父,我會俾心機學,唔會辜負家人同 師父嘅期望。」

 

[李某平]隨即合十,高舉雙手放額頭上,做了一個很有誠意的道謝動作。

 

[李某平]:「 師父,請保重,南無阿彌陀佛。保重!」然後低下頭微彎着腰,一步一步後退,十步左右,轉身跟住二哥先師離去。穿着白色亡靈服,手腳扣上了粗又重的鎖鏈,但見他神識狀態還算不錯,腰背也挺直了。

 

南無阿彌陀佛

 

感恩 祖師爺!

感恩 伏英老師公!

感恩 諸佛菩薩!

感恩一眾有緣!

願善靈[李某平]往生淨土

其家人親友合家平安吉祥

 

南無阿彌陀佛

 

 

延伸閱讀

《晴明錄》吸毒嘅人死之前周身有蟻咬咁

《晴明錄》自殺死真係超樣衰

 

 

 712 total views,  1 views today

 

Others Post...