《晴明錄》自殺死真係超樣衰

 

2022.5.25 (星期三)22:07

 

 

[李某霖],33歲,生前吸毒並欠下很多債務。5月21日早上6時許被行山人士發現上吊,送院後不治,沒有留下遺書。

 

 

2022.5.25 21:32

 

感恩 祖師爺慈悲!

 

今晚,應死者媽媽請求,並得 祖師爺慈悲允許,與之通話。談了35分鐘,知道有料要接收,立刻終止談話。

 

 

2022.5.25 22:07

 

感恩 祖師爺慈悲!

 

[李某霖]有緣得以連線,跟法玄說:

 

「師父,多謝您!」

 

[李某霖]哭着,繼續說:

 

「師父,我好慚愧。之前老竇走咗(離世),我都有聽 師父話,誦經(迴向)俾老竇,希望佢可以重新(投胎)做人。可惜⋯⋯

 

師父,真係,(我覺得)自己好醜,好眉好貌,有手有腳,點解咁唔爭氣。 師父,好多謝 師父您為我哋仆心仆命。

 

師父,多謝您!我唔知要講啲咩說話嚟表達多謝 師父嘅心意。

 

([李某霖]哭着)

 

師父,原來,真係在家千日好。可惜,真係要失去先知道自己原來身在福中不惜福。 師父,唔好難過,我哋呢班(死咗嘅)人真係唔抵爭,唔知衰,以為自己好叻,好聰明。頭先 師父同我老母講嘅說話,我(聽到)好慚愧,我何德何能, 師父咁幫我哋。

 

師父,知道您老人家好忙,但都抽寶貴時間幫我哋,我真係好好彩,好有福氣。

 

可惜,福氣嚟得太遲。如果,我早啲識 師父,可以有機會面對面聽 師父教導,可能,我未必會揀呢條(不歸)路。

 

師父,如果真有來生,我可唔可以做你徒弟?我如果真係可以有機會再投胎做人,又可以跟 師父學道,我會用盡一生,好好追隨 師父, 好好侍奉 師父,好好報答 師父救命之恩。

 

師父,多謝您鼓勵我老媽子:『要好好生活,要堅強,要好好保護自己,繼續樂觀面對(未來)生活。』多謝 師父教我老媽子(把握)49日食素、誦經、念佛迴向俾我!

 

我錯失好多!但係,死咗,先知道,真真正正知道,真係好多人錫自己、關心自己。

 

師父,學道,我未聽過。死之前,冇正式聽過;咩叫做學道,我唔識。但而家,死咗喇,咩(命)都冇咗。原來唔係冇債一身輕。(因為孽債未清還。)

 

我走嗰日,仲懵下懵下,唔知道自己已經搞掂咗,(自殺)死咗。懵到唔知自己喺邊,唔知道自己做緊乜嘢,淨係戇居居咁。

 

多謝 師父關心!我走咗之後,腦一片空白,直程係冇腦咁。冇晒意識,唔會有情感、感覺;冇晒家人、親人、朋友或痛苦嘅感覺,係零感覺。直到見到 師父,先慢慢有少少意識,知道自己OK(自殺死)咗。

 

同時,自己覺得自己好樣衰。死之前嘅樣,俾 師父睇到晒,真係覺得自己衰到無倫。

 

師父見到我死之前掙扎嘅樣,(死得)真係超樣衰。

 

師父,學道,原來真係要好有福氣嘅人先有嘅福氣。我死得咁樣衰,竟然有機會聽到 師父講學道嘅福報同好處,真係唔識形容,自己係有福定無福。 就好似 師父咁講,如果福氣好,就會入法門(成為弟子),好好學道。

 

師父,終於明喇,可惜太遲!多謝 師父冇鬧我(咁唔珍惜自己條命),仲教我老媽子俾心機食素、誦經念佛迴向俾我,等我可以收到功德,有機會快啲輪迴做人。師父教我老媽子(兩母子血脈相連,要幫個仔,就要樂觀同正面,加緊做好功課;又得 師父特准)用心靈同我講,鼓勵我放下,叫我俾心機念南無阿彌陀佛。我見到老媽子好用心聽,知道佢一定會幫我。多謝 師父!

 

師父,有好多說話想講,但唔知點講好。

 

師父,頭先您同我老媽子講,讚我好聰明,好識講嘢,但可惜將聰明用咗喺錯誤嘅地方,白白浪費寶貴嘅一生。

 

師父,我當時聽到師父講嘅時候,先真真正正明白,點解(在生時)有時會俾人鬧,鬧我『冇鬼用』,有時鬧我『冇X用』。係,真係,原來,學壞咗,真係冇得救。

 

師父,您好攰,仲要咁勞神,真係對唔住! 師父,我唔想阻 師父咁多時間;可能,未必再有機會嚟面見 師父⋯⋯想同 師父講,真嘅,如果有來生,可以見到 師父,認識 師父⋯⋯ 師父,您(到時就)收我做徒弟啦,好嗎?我一定會聽話,一定會乖乖哋跟住 師父學道,一定唔會咁任性,唔會咁反叛㗎喇!

 

師父,請您幫我話俾屋企人聽,我好後悔冇聽佢哋勸,真係好後悔,可惜一切太遲!

 

我想同老媽子講:『要聽 師父話,好好愛錫自己,要堅強,要樂觀,要放下。多謝老媽子無條件嘅愛。但有時,愛我令我感到好辛苦,好大壓力。呢個(我自殺),唔關老媽子事,係我自己唔爭氣,諗埋一邊。

 

今日,已經咁樣,我再講都講唔番轉頭。命運冇得改變喇!

 

(真係好)希望有多啲人睇到(呢篇),知道我(自殺)死咗之後好後悔,希望大家好似 師父講嘅:『珍惜生命,要好好感恩!』

 

師父,好夜, 師父好攰喇,多謝 師父唔怕辛苦,肯幫我哋呢班好無助嘅孤魂!師父,我哋會爭氣,會聽話,您老人家唔好擔心!感恩 師父!

 

感恩 祖師爺!
感恩 二哥(先師)!
係 二哥(先師)帶我哋來面見 師父,聽 師父開示。 師父,請保重,後會有期。感恩!

 

感恩 祖師爺!
感恩 伏英老師公!
感恩 諸佛菩薩!
感恩 二哥先師!

 

願[李某霖]受 祖師爺、伏英老師公及諸佛菩薩加持和點化,誠心懺悔、萬緣放下,得蒙接引往生極樂淨土,或早日投胎為人,有緣遇上正道正法, 潛心修學,當生成就不退菩提。

 

南無阿彌陀佛

 

先天知命六壬仙道壇
澳港傳教司林法玄
2022.5.25 23:18 畢

 

 

 

延伸閱讀

《晴明錄》 吸毒,人唔似人,鬼唔似鬼。

《晴明錄》吸毒嘅人死之前周身有蟻咬咁

 

 

 

 1,000 total views,  2 views today

 

Others Post...