《晴明錄》吸毒嘅人死之前周身有蟻咬咁

 

 

2021年11月23日 凌晨1時28分

 

「我係許某。」

 

法玄「見到」[許某]處身於環境很黑、很深的地域中;是,地獄。

 

當下所見,[許某]全身都有蟲在遊走。黑色不知名的蟲,形狀有點似甲蟲,如曱甴般大小,看上去生命力很強。外殼有金屬的質感,似是穿上盔甲一樣的蟲,行動非常敏捷。

 

身上有「甲蟲」走動,卻又看不出[許某]有被蟲咬過而有任何不適;其神態自若,原來是因為⋯⋯

 

「係,就喺地獄。因為自己唔爭氣,後生時候高大靚仔,又識搵錢。但使錢仲叻。都未算,係識咗班豬朋狗友,學人食粉(吸毒)。越食越多, 越踩越深,搵到(錢)都唔夠『食』(吸毒)。

 

我好多謝你,真係多謝你!

 

唉!今次嚟(見你),係想奉勸世人,唔好掂毒品。諗都唔好諗,唔好試,真係死人㗎!死就好簡單,但吸毒嘅人,死嘅時候好辛苦,死咗之後好慘。形容唔到有幾慘。

 

我死嘅時候,係死之前,覺得周身有蟻咬咁, 又痕又癢,好難抵(受)。差唔多斷氣嗰時,喉嚨好似收到好窄好窄咁;呼吸前所未有咁辛苦。

 

唉,後悔太遲!

 

多謝你(曾經)教我念佛!有,我有念過,不過唔係成日念,時時都唔記得念。到死嗰時,係,就係咁,淨係掛住辛苦,掛住係死就快啲,唔使等,快啲死就算數,唔好獻世。都係好嘅唔靈醜嘅靈,話死就死,無得往生。

 

好後悔無記住你教我保持念佛;亦都忘記咗,你講過要一心一意求生淨土,要平時好誠心念(佛),要唔好停,要記住。

 

但死前,(念佛)功夫唔夠,心念唔夠,淨係覺得好辛苦,想快啲死,死咗就算。唉!

 

原來,唔係咁簡單。我死咗之後,唔使講都知喇,死咗,去咗地獄。

 

見到閻羅王,我仲傻下傻下咁。以為人都死咗,去報到,報到之後,最多咪好似坐監咁,無咩大不了,係無自由啫,唔使死嘅。因為已經死咗,無得再死多一次。而且,死咗之後,(以為)人無咗知覺,點會辛苦啫,驚都唔驚下。因為(我咁諗)後生吸毒嗰時,癮起無得食咪仲辛苦!唉!

 

原來,事實唔係咁嘅。係要等。死咗就要等審,審完就去受刑。有受過手腳上又粗又大鎖鏈,然後鎖鏈突然收細(縮),痛到標尿,標眼淚。係做人時未試過咁慘咁痛嘅。

 

唔想再講,好慘,好慘!

 

多謝你仲記得我,仲念經俾我,多謝你!

 

我好想投胎再做人。如果可以,我真係會好好哋,唔會再掂毒品,要做個好人,做義工,要幫人。

 

多謝你!(而家喺地獄)我好有面。

 

以前,啲人識我係茂利(傻人咁),自從 (先)法尊師父嚟過,見咗我,我已經即時調到好啲嘅環境,而且暫停受刑。

 

第二次見到 (先)法尊師父,同我講,可以幫我減輕(地獄嘅)刑罰,但要誠心懺悔,一心一意懺悔;仲要將功贖罪。我當時唔明。 (先)法尊師父就同我講得一清二楚,到我明晒。 (先)法尊師父問我:『係咪真係明?』又問我:『係咪真係需要我哋幫?』我諗都唔諗,係咁點頭。

 

(先法尊師父)佢又講:『如果你真係要我哋幫,咁你就將自己經歷講出嚟,等啲人知道毒品禍害,又可以知道吸毒嘅人死前同死後會點。如果如實講出嚟,俾有緣人睇到,又能令人知道點樣下決心戒毒,真係幫到人,咁先可以(將功贖罪)幫到自己。』」

 

[許某]突然喊着跟法玄說:「我真係好後悔,其實好多人勸過我戒,我都試過戒,但係唔成功。當時我仲埋怨細佬妹唔借錢俾我,一啲親情都無,唔係人嚟嘅。但我就無諗過,佢哋鬧我,唔肯借錢俾我,係唔信我,驚我又係攞錢去吸毒。所以,佢哋覺得(我)神憎鬼嫌,只係未攞掘頭掃把拍我。

 

好彩,最後我都戒咗。但係,戒得太遲。而且,最重要(好可惜)係無的起心肝誠心念佛。如果聽你講,一心一意念佛,誠心求生淨土,我相信,就好似(先)法尊師父所講嘅一樣,一定可以心願得償。就係未得,差啲,都可以好快輪迴,唔使不分日夜,應該係無日夜之分咁喺地獄受刑受苦。南無阿彌陀佛!」

 

[許某]再說:「我好感恩你哋 祖師爺!多謝 (先)法尊師父,多謝你(同你家人)!好心有好報,祝你哋一家人幸福健康!我仲有好多嘢想講,但怕你辛苦(太晚了要休息),都係唔講喇,多謝晒!好感恩!仲有,你啲徒弟好乖,個個都咁生性,真係唔話得,好難得!

 

多謝,感恩你哋 祖師爺俾機會我見你,借你金口同大家講我嘅事。希望有緣人都要珍惜。感恩!感恩!感恩!」

 

[許某]三拜退下

 

感恩 祖師爺!
感恩 伏英老師公!
感恩 諸佛菩薩!
感恩 二哥先師!
南無阿彌陀佛

 

祝有緣人
早日戒除惡習
道心佛念堅定
求生淨土如願
02:48 畢

 

 

延伸閱讀

《晴明錄》自殺死真係超樣衰

《晴明錄》 吸毒,人唔似人,鬼唔似鬼。

 

 

 635 total views,  2 views today

 

Others Post...