《晴明錄》感恩 佛力道祖加持

 

 

2021年7月17日(星期六)

根據弟子法美當時說,她爸爸徐流弟,患上肺炎,進醫院完成肺炎的針對性治療後,出院回家休息。

 

因為年紀大,身體各種問題,老人家感到呼吸困難,不想吃東西,很少活動,經常留在睡房,躺在床上休息。

 

2021年9月27日(星期一)[徐流弟]早上往生

 

 

2021年10月3日(星期日)中午12時43分

接收到[徐流弟]訊息如下:

 

[徐流弟]在哭:「多謝 師父!感恩 師父!請 師父幫我同家人講,我而家好好,唔使擔心我。」

 

「雖然無咗肉身,但唔知點解仲係有痛嘅感覺,覺得病未好。多謝,唔係,係感恩 祖師爺!多謝、感恩 二哥先師嚟睇我,時時嚟探我,教我點樣去適應。 二哥先師話『要有信心, 師父幫緊你,你屋企人又幫緊你(迴向),你自己都要好好哋,要努力,唔好辜負 祖師爺慈悲、伏英老師公慈悲、諸佛菩薩慈悲加持!』」

 

[徐流弟]哭:「 師父!真係好多謝您,您老人家好有心,教得我兩個女好好,佢哋好有福,跟到 師父!我好無用,後生到老,有好多機會可以做好啲,但係唔識得珍惜,而家死咗,諗返轉頭,先至後悔,太遲。

 

師父,我好相信命運,更加相信有六道輪迴,只係太遲知,太遲明,太遲信。 師父,多謝你教啲女陪我念佛,教我信佛,教我誠心求生淨土,係真係有淨土,只係我罪孽深重,信得太遲,死之前信念唔夠,仲係有懷疑,又有怨恨,所以死嘅時候唔能夠直接去淨土。但係,因為有 師父一直幫我,(玄淚)我好感恩,起碼喺死前已經有機會知道,只係信心唔夠,所以要等,希望, 師父所講,49日,家人親友嘅功德,加埋自己嘅誠心信受,成功歸淨土。

 

師父,真心萬二分多謝您,我唔係好識講嘢,但係,多謝 師父嘅說話,我講千百萬次都唔夠,因為有 師父,我唔係賣廣告,我千多萬謝,真㗎,係 師父救咗我,幫咗我, 師父唔需要謙虛。係 師父教我啲女,佢哋就好乖,真係好有心,一路陪住我,教我,提我,話 師父教嘅,要有信心,俾心機念佛,誠心求生淨土。 師父,真係好想好想親自面見 師父多謝 師父,可惜自己無咁好嘅福報。而家只能夠遠遠「見到」 師父,同 師父講多謝!

 

師父,如果我成功返到上去,去到淨土,或者可以跟住 二哥學嘢,我一定會好俾心機,唔會再錯失機會。多謝 師父掛住我哋,一直都想幫我哋成功到淨土,原來真係講就容易,到達係好難。但係好感恩,始終有 祖師爺嘅關係,有 伏英老師公嘅關係,我哋好有福報。

 

師父,唔講啦, 二哥要同我返去喇!多謝 師父,感恩 師父!

 

請 師父保重!請 師伯同大大師兄保重!請師兄師姐保重!多謝家人親友,大家保重!

 

我想講多兩句,希望有緣學道、學佛嘅朋友,唔好動搖,要有信心,自然有佛力道祖加持。

 

南無阿彌陀佛

感恩 師父  感恩 林法玄師父

感恩 祖師爺

感恩 伏英老師公

感恩  諸佛菩薩

感恩 二哥(先師)

感恩家人親友

南無阿彌陀佛

我哋喺淨土見

南無阿彌陀佛

 

13:15 畢

 

⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯

 

8月14日,跟法美說:「鼓勵他(法美爸爸)加緊念佛啊!佛號機開着,你爸爸保持念佛,適當時候教爸爸求生淨土。」

 

8月28日,法玄知道法美爸爸有病,而且並不樂觀,留言簡單的與法美說:「鼓勵你爸爸誠心求生淨土,給他講解甚麼是淨土,生於淨土的好處,告訴他要誠心念佛,保持一心不亂,能生淨土全憑信念和真誠。」

 

在世誠心念佛,知道並相信有極樂世界阿彌陀佛淨土,以真、誠、信、念,念南無阿彌陀佛聖號,誠心求生淨土,真修真誠者,自得佛力加持和接引,可以帶業往生淨土。

 

南無阿彌陀佛

 

先天知命六壬仙道壇

澳港傳教司林法玄

2021年10月5日 00:55

 

 

 693 total views,  2 views today

 

Others Post...