《晴明錄》 浸死冤魂借新抱肉身向 師父求助 (一)

 

 

2017.03.05 澳門總壇 聚盈軒

 

事主:亞娣;多年前移居英國,因被靈體騷擾,於當地求助不果,其後有緣認識 師父,向 師父求救。

靈體:亞滿;事主先老爺。

地點:澳門總壇聚盈軒。

在場: 師父、法尊師兄、法然師伯、弟子法錦、法落、法今及善信亞冰。

 

 

壇前, 師父站立面向亞娣,法尊師兄側身站立向着亞娣,亞娣面向壇雙腿屈膝,跪坐在地上,雙眼閉合。(全程亞娣基本維持跪坐地上和閉目)

 

師父:係咪呀?( 師父以心默語與事主交流)

亞娣:(點一下頭同時肩膀向上伸縮了二下,雙眼緊閉着,肯定的答)係!

師父:咁你係咪有嘢想要求呢?想點樣做呀?你喺法壇度要有禮貌,一句一句慢慢講出嚟,你想點樣呢?( 師父見靈體借事主肉身說話,粗聲大氣,提醒靈體注意禮貌。)

亞娣:(仰起頭,雙眼仍緊閉着)我想佢都係(要)為人民。

師父:為人民?嘿!唔係由你哋做決定㗎,啱唔啱?

亞娣:唔係喎……(雙手手掌向上交疊着,放在眼前,作看書狀,雙眼仍緊閉着)唔係喎,(手指繼續對疊雙手向前伸直)佢以前幫人家做過個喎!

師父:係咩?

亞娣:(肯定地點下頭)係!

師父:亞娣頭先無同我講喎,無同師父講喎。

亞娣:好耐之前,唔係呢兩三年,好耐好耐之前,(好大聲強調),十幾廿年前!

師父:哦……

亞娣:好!我依家(雙手交疊手背向上,輕輕碰了碰額前)擺明同你哋六壬師傅* (跪直身子,雙手伸直,合掌指向壇)……大家,官官相衛,我都……係師爺!(雙手拍拍胸前,「嘔」了一口大氣,手臂打開雙掌向壇)

 

(*六壬師傅:此處靈體所指的是 六壬祖師爺。)

 

師父:你都係祖師爺?

亞娣:(點頭)係,我都係 (右手拍住心口)盧家嘅師爺!

師父:羅家嘅師爺?

亞娣:盧家嘅師爺!

師父:咩家呀?聽……

亞娣:「盧」,「盧家師爺」(拍了一下手掌),嘻,正話(剛才)嗰個呢(另一個靈體),跟佢嘅。

師父:唔,而家就另一個「盧家師爺」。

亞娣:(「嘔」了一口氣,攤開手掌然後交疊)我依家呢個呢,正式呢,「盧家師爺」。

師父:唔……

亞娣:(拍了一下手掌,頭往上仰了一下) 嘻,(再拍一下手掌),Sorry,正話(剛才)入嚟冇同你打招呼,我依家「盧家師爺」同你打招呼,(合掌拜拜,笑着),六壬師傅*,嘻嘻,咁多位菩薩。

 

(*六壬師傅:靈體所指的是 六壬祖師爺。)

 

師父:咁樣喇……

亞娣:(打斷 師父說話)妳都見過我嘅(向着 師父說),官官相衛。(合掌向 師父拜拜)

師父(笑)

亞娣:嘻呀,嗱,今日妳幫我……媳婦吓,叫做媳婦,(作大聲聲明狀)呢 個 亞 娣(以右手食指戳向胸口)!係 我 個 心(新) 抱!等如媳婦!今日由妳幫佢,妳可能幫到佢,攪番掂呢「壇」嘢,明唔明白?可能中山話你唔識聽,(拍拍心口),唔係亞娣講,我「盧家師爺」講!

師父:祖先講,係咪?

亞娣:師爺!

師父:哦……師爺……點解講「師爺」呢?我唔明。

亞娣:師爺,唔明吓?

師父:可唔可以慢慢解釋一下。

亞娣:好!(亞娣全程雙眼緊閉,雙手配合說話不斷揮動)一匹布咁長,講俾你知。(亞娣拍拍手掌,再跪坐地上)

師父:使唔使坐呀?

亞娣:(搖搖雙手)唔使!有禮貌(左手手掌交疊右手手背,拜了三拜),多謝吓!

師父即向 祖師爺合十,一拜。

亞娣:我呢個媳婦,之前,十幾廿年前,喺大陸,中 山 小 欖 九 州 箕 客 豐 南 村 1 巷 1 號 門 牌!(亞娣邊拍手打拍子,邊字字鏗鏘逐個字大聲讀出),開過一個壇!好似你咁,幫人,為人民!(雙手大力拍在地上)為吓為吓,佢自己逃避唔想做,走去英國!(雙手拍地,然後緊握拳頭) 

師父:你唔好咁激動……

亞娣:我好激動(右手掩住心口),我今日好心痛……

師父:點解呢?

亞娣:(雙眼緊閉,哭腔)你聽我講 (右手向 師父伸了一伸),嗚……嗚……點解今日我個心(新)抱攪成咁,咁多災難(雙手拍地)、病痛(雙手拍地),我話 (每說一句都雙手拍打大腿或拍打地面)……都唔係我一個話嘅……其實都有菩薩,要佢為人民……觀世音菩薩,玉皇大帝,成日都要佢為人民……我呢,以前喺大陸,都係擔過大旗嘅(舉了一下大拇指),我以前……生前,在生之前,都係做幹部嘅(舉起大拇指),做村幹部,一個唔小心(雙手揮動)……(泣)我個家姐,香港人,叫「亞鳳」,叫我起樓(建屋),比一筆錢我,我自己慳番筆錢,去「x沙」(地方名),同我依家呢個亞娣,我心(新)抱個老公……

師父:個仔,即係自己個仔。

亞娣:係呀(點一下頭),同我個仔一齊去「x沙」,好唔好彩,我個仔逃生咗,我……沉……沉落大海……(雙手向下不停擺動,泣不成聲。)

師父:即係你個仔……

亞娣:我個仔逃生咗……

師父:逃生咗,無事。

亞娣:係呀,逃生咗,(泣)我呀……沉落大海……

師父:你本人沉落大海。

亞娣:係呀,住大海有龜婿(龜仙),(泣)……龜婿(龜仙)話我生前……個個都話我「觀世音」……有人求到我「亞滿」!(右手拍了拍心口)我都會幫,人人都話我好!(泣)點解就係會咁短命?(不住擊掌、拍打大腿) 嗚……所以觀世音菩薩見到我(死後)落去地獄,佢都對住我笑,地藏王菩薩都係對住我笑,每一位菩薩,見到我「亞滿」,今時今日咁早死,都戥我好可惜,都係望住我笑,話我本來唔(使)死得咁早……唔會咁早死嘅,嗚……唔好講……我心痛,嗚……係我自己老婆,個把嘴,好黑心,咒人,嗚……報應報喺我身上(不停大力拍打大腿),所以我咁就死咗!(亞娣雙眼仍緊閉,面紅耳赤,雙手不斷拍掌揮動)所以觀世音菩薩話,「你一世人都咁好人,你不如……你……」(揮手,頭向下晃了一下)差唔多當(我)「菩薩」咁嘅……同我講,「你有四個心(新)抱,其中有一個呢,一定要為人民。」咁啱跣我個仔拍(拖)呢個女仔(食指指指自己,再拍了拍心口),佢東莞拍(識)嘅,拍到佢……佢呢,佢好神心,神心又好,人心又好嘅佢,佢真係好嘅,所以呢,我推薦我呢個心(新)抱,為!人!民!(說話時右手不停拍打大腿)加上佢自己本身有仙骨!(右手大力拍打左手手肘,再雙手大力拍腿,然後不斷揮動)佢乜都識嘅!佢唔夠膽去「兆事」(話帶鄉音)!點解佢之前為過人,上得天堂落得地獄!乜都唔怕!(雙肩聳了幾下)點解依家猛話,乜都驚!?嘿!(用力晃一下頭)

師父:我有嘢唔明,我可以問你……

亞娣:(打斷 師父說話)佢逃避!(指一下地,點一下頭,狀似明暸。)

師父:你覺得佢逃避?

亞娣:佢真係逃避(右手大力拍腿)!(之前有搵過嗰個英國嘅)六壬師傅都知㗎(突然跪直身子,憤慨地擊掌),點解連(嗰個)六壬師傅話要幫佢攪乜⋯⋯攪乜呀(雙手不斷揮動),佢都唔驚,其實(嗰個)六壬師傅知道,我嘅心(新)抱,已經有「大神」附佢身,佢(嗰個師傅)呃我個孫,話「你媽咪邪神嘅」,成日話邪神!如果我(係)邪神, (突然站起來,距壇只一個身位,正面向着 師父,揮動雙手,大聲氣憤地說)咁多位菩薩,正神大佛,在座咁多位菩薩……如果我邪神,會唔會俾我……時會(機會)講咁多嘢呀!吓?

師父:嗱,我想……

亞娣:(打斷 師父說話)我根本上都唔係邪神。

師父:我想問問你先……

亞娣:(打斷 師父說話)妳最好幫我心(新)抱攪番掂,叫佢一定要為人民,唔為人民呢……佢呢……一路一路打落去(以後嘅日子)呢……好多病痛,叫佢個壇整番乾淨,安番個觀音,就算佢係唔拜,都要安番個觀音,齊齊整整,整番好佢,攪番好佢,初一十五一定要佢食齋!(說時一路擊掌)唔食齋唔得!

師父:嗱,你退後一步先,你會舒服啲。( 師父微微伸手,示意亞娣退後一些)你退後一步先,我點樣稱呼你?

亞娣:稱呼我「盧家師爺」囉。

師父:「盧家師爺」呀?

亞娣:係!

師父:(微笑)咪好大囉,「盧家師爺」?個名係咪你自己改?

亞娣:唔係我自己改……我「盧家師爺」呢……都話我心(新)抱以前咯……

師父:嗱,你退後一步會舒服啲。

亞娣:(隨即連續「嘔」氣三次,然後打了一個呵欠,雙手舉向上揮一揮,再垂手大力拍了一下大腿,退後了一步。) 哎呀!(亞娣突然睜開眼睛環顧左右,很疑惑。)

師父:(點點頭,向壇一拜。) 亞娣,過程妳知唔知?頭先個過程妳知唔知?

亞娣:(疑惑的望向四周)……做咩?

 

整個過程中,亞冰神情很緊張,顯得非常害怕,一度離開法壇,瑟縮站在壇外。

 

師父:亞冰,頭先聽得清唔清楚?

亞冰沒答話。

師父:聽得清唔清楚?頭先。

亞冰垂下眼睛沒有回答 師父。

師父再三問亞冰,她才緩緩地、小聲地支吾以對:即係佢……

師父重申:頭先佢個過程妳聽得清唔清楚?

亞冰:(問非所答)有啲……啲鄉下……有啲……係啦……(說話時退後一步)

師父:妳驚唔驚呀?

亞冰:(驚魂未定)一啲聽到一啲聽唔到。

師父:(問亞娣)成個過程妳唔知道?

亞娣:(搔搔下巴,眼神疑惑又迷惘又憂慮)呀……

師父:妳洗手先,洗手洗吓面先。

亞娣聽到 師父指示後,急步行出壇外邊洗手洗面。(影音記錄 MOV_0005)

 

 

(明天續)

 

 3,740 total views,  1 views today

 

Others Post...