《晴明錄》浸死冤魂借新抱肉身向 師父求助 (二)

 

 

一會,亞娣返回壇。

 

亞娣站在壇前,面向壇,伸了個懶腰,雙目閉緊,面露微笑說:「伸吓條腰吓!」說罷即雙手向壇不停拜拜, 師父慈悲笑笑。

師父:好開心喎,開心晒喎……拜請我哋 祖師爺?

亞娣:係!(再向側拜拜)

師父:係呀,拜請 觀音菩薩,壇上眾位仙師,誠心三拜。(慈悲笑)

亞娣「嘔」氣,又打了個呵欠。

師父:(笑)鬆晒係咪?好開心?

亞娣:(雙手額前合十)多謝多謝多謝多謝……

師父:多謝邊位呀?

亞娣:(合十,雙目閉緊,開心的說)多謝六壬師~傅~! (雙手合十胸前)

師父:六壬師傅?

亞娣:多謝觀世音菩薩!

師父:多謝我哋 六壬祖師爺!

亞娣:我叫師傅得唔得呀?

師父:梗係 祖師爺嘛!六壬祖師!

亞娣:ok,好(點頭,合十拜拜),好,好。

師父:梗係啦!

亞娣「嘔」大氣,下跪,拜拜。

師父:好乖喎……

亞娣:五方五土……門神,地主地門……財神,多謝多謝,(右手向地主做了一個「請」的手勢)佢好得力,佢(原本)唔肯俾我入去(壇)嘅,(雙手拱揖拜了一拜),我求佢俾我入去得唔得,佢依家俾我入去(壇)。

師父:係呀,咁你要好誠敬……你留心聽我講,好不好?(已被先老爺上身的亞娣精神散亂, 師父耐心跟她講話。)

亞娣:好。(又「嘔」一下大氣,雙手於胸前位置握住。)

師父:你呢,要好誠敬多謝,好感恩我哋 祖師爺, 六壬仙師,嗱,妳誠敬三拜,向壇前三拜我哋 祖師爺,(亞娣跪坐壇前,誠心合十,三拜)係喇,仲有我哋 伏英老師公,仲有就係 觀音菩薩,仲有我哋嘅 護法, 花果山水濂洞齊天大聖爺啦,仲有就係 關聖帝君仙師、 地藏王菩薩、 彌勒佛、壇上眾位仙師、 十八羅漢尊者(亞娣不住點頭),頭先你有講喇, 五方五土龍神、 前後地主財神,同埋 護壇福德正神(亞娣不住點頭),「佢放你入嚟」,係咪呀?(亞娣大力點頭,「唔」了一聲。)好有(權)力係咪呀?

亞娣:「係。」

師父:唔俾你入嚟,你入唔入到嚟呀?(亞娣搖頭)入唔到㗎,因為我哋法壇,護壇㗎嘛 (亞娣點頭),雖然跟人可以入到嚟。好喇,咁你跟人入到嚟喇,要誠敬三拜呢,先係拜咗我哋 祖師爺,壇上眾位 仙師,同埋 護法菩薩喇,再誠敬拜 五方五土龍神,前後地主財神,咁呀……咦……你會稟上嚟,你係邊位呀?

亞娣:(鼻子哼了一聲,笑着說)啱啱講咗囉。

師父:(厲聲)講咗,你自己要再講吖嘛。

亞娣:(雙手合十胸前,雙目仍閉上,跪直身子,笑說)都係「盧家師爺」囉~。

師父:(笑)「盧家師爺」……你講到自己(笑)咁大(亞娣笑),好喇,「盧家師爺」呵,(亞娣笑着跪坐地上),你開心咗好多喎,同頭先差好遠喎,開心晒喎,係咪呀?「盧家師爺」?(亞娣笑笑口聳聳肩不停點頭)好吖,你咁開心就好啦,點解咁開心我都想知道。

亞娣:無,(乾脆坐在地上)可能是之前我自己……成日「竹直」呀吓……

師父:咩……咩吓?

亞娣:好「作着」……

法尊師兄:執着。

亞娣:係!即係話推薦我個心(新)抱,去為人民為人民,(雙手摸摸臉頰,笑笑口),你知唔知呀,正話(剛才)我聽到你講嘢㗎喎……

師父:(笑)你聽到我講嘢,係嘛?

亞娣:係呀!(好開心的樣子,雙手食指摸了一下雙耳,用力點頭)嗯……(聳聳肩點頭)

師父:你聽到我講嘢?

亞娣:係!係!聽吓……我覺得好似有道理咁喎!(雙手拱揖)……係喎!(邊說邊點頭)

師父:吓,好似有道理,唔係真有道理呀?

亞娣:(點頭)有道理!所以呀,我覺得依家個人自己好似放鬆咗喎,係呀,唔好成日咁……

師父:咁執着。

亞娣:係!咁執着(雙手握拳)……

師父:埋怨。

亞娣:(雙拳緊握)想我心(新)抱!為人民為人民為人民為人民,咁囉!

師父:係呀,佢唔係自願,同埋佢無呢個能力,你知唔知道呀?「盧家師爺」,你個心(新)抱無呢個能力,無條件幫人呀,(亞娣點頭),佢有少少,但係未經過正式嘅……(亞娣突然裂嘴笑,右手舉起大姆指),做乜嘢呀?

亞娣:我心急想佢快趣啲為人民吖嘛(拍一下手掌)!( 師父笑),我又想認第一吖嘛(笑)!

師父:你又想認第一呀?

亞娣:係呀!所以成日稱呼自己「師爺」嚟嘅!我依家自己頭腦(右手大力拍打後腦)清醒咗喎?

師父:清醒咗呀?

亞娣:(聳下肩)係呀!

師父:好唔好再叫自己「師爺」呀?

亞娣:(笑着揮手搖頭)醜死呀,(雙手拍打臉頰,笑)醜死醜死!

師父:唔好囉呵,醜怪呵。咁應該點樣稱呼你好呢?你又諗個名啦。(亞娣雙手掩面,似在想又想不到),又唔係「盧家師爺」,因為唔好吖嘛,咁大,我哋 祖師爺先叫 師爺嘅啫,你唔可以叫自己「師爺」。

亞娣:(雙手放膝上,左右擰擰頭)點稱呼呢……

師父:我叫你「盧師兄」啦,好無?

亞娣:我心(新)抱稱呼我做「先老爺」㗎……

師父:咁你心(新)抱梗係稱呼你做「先老爺」啦,咁我依家同你傾緊計,你上嚟……你點解要上嚟呀?你又要上你心(新)抱度,你係想講啲咩?係咪有嘢要想講呀?

亞娣:(笑)我想妳呢~幫吓我心(新)抱,幫佢攪番掂(雙手合十,握着作求情狀),依家聽聽妳咁講(雙手掩着兩頰)……我個人呢……而家呢好似係成身鬆晒(雙手向外擺擺),如果我心(新)抱唔想做喎,妳幫佢攪番掂,(抱拳)幫佢呢……學吓話齋,佢以前之前做過㗎嘛,唔多唔少都有少少嗰啲……(雙手手掌向下撥)下邊嗰啲呀……好多陰神呀(聲調低沉小聲說),嗰啲……(身體微微抖震)古靈精怪嗰啲陰神……跟……佢尾㗎……

師父:係呀。

亞娣:佢有時時運……低少少呢,好易「野」嗰啲嘢㗎,(雙手放膝上)想妳幫幫手,幫佢攪番掂嗰啲嘢 ( 師父:唔,唔。) ……攪番掂嗰啲嘢,等佢呢,做番個位正常人囉,唔使成日話見到嗰啲嘢,成日話呢度唔舒服嗰度唔舒服。(鼻子呼出一口長氣)

師父:你又話擔大旗嘅喺下面,你幫唔到佢咩?

亞娣:(打一個突)唏……而家幾廿歲啊(低聲說),以前就有能力(說罷頭側了一下),依家無乜能力呀。(頭又側了一下)

師父:你無能力,你無牙力……牙力都無埋?你無叫啲「人」唔好攪佢咩?

亞娣:我幾廿歲呀依家,(很着急)鬍鬚去到呢度呀!(右手挘挘下巴的「鬚子」再指指胸前,樣子顯得很委屈。)

師父:咁你依家點呀喺下邊?呢幾十年你點過呀?

亞娣:(哭)唔好講喇(揮揮右手)……唔好講……

師父:嗱,功德嚟嘅,你講唔講呀?

亞娣:(哭) 唔好講(右手打大腿)……(哭) 

師父:唔想講?

亞娣:唔想講……嗚……鳴……嗰幾廿年好慘……真係好慘……鳴……(雙手緊按大腿,一直哭)

師父:嗱,你講出嚟,你覺得好慘,你唔想講,(亞娣:好慘……好慘……鳴……),咁樣我哋而家喺壇前,如果你講出嚟,睇吓會唔會(亞娣邊哭邊搶着說:「好,我講出嚟!」)   祖師爺同埋 觀音菩薩慈悲,俾個功德你。

亞娣:我講出嚟,嗚……等我個心舒服啲好過啲,(泣不成聲),嗚!我幾廿年,我真係好慘,嗚……嗚……(搖頭,泣不成聲),其實……佢哋啲人話招咗我番去,其實……(猛搖頭)好少(會)招到(返)陸上(右手掌心向上揮揚),多數住下邊!

師父:多數喺水下面。

亞娣:係!多數喺下邊(雙手向下擺動),

師父:啲人就以為招咗你番屋企。 

亞娣:係呀!嗚……(用力點頭)

師父:其實你無番到去。

亞娣:有呀有……少!

師父:少返到去?

亞娣:少返去,少返去。

師父:點解呀?

亞娣:所以我叫我心(新)抱,「你快啲去『求拆』(求方法拆解),『無人救拜神』(無人救到就自己拜神)」,等我好過啲,成日可以「少等來」(話帶鄉音),幫吓人,其實我住下邊好慘!好慘好慘好辛苦!(說時右手手背不停拍打大腿,說罷再大力拍了一下地磚。)

師父:喺下面好慘好辛苦,你依家講嘅喺下邊,喺水下面還是係地獄嗰度?

亞娣:(大聲)講以前,唔係依家!

師父:你喺水下面。

亞娣:係啊,講以前,我正話(剛才)唔想講以前嗰啲嘢,講起以前我真係好……(擰擰右手低頭喊)

師父:你講得出嚟,如果會覺得舒服啲,同埋如果呢個係一個功德,幫到人嘅話……

亞娣:我真係好辛苦,唔想講……唔再講呢啲……

師父:明白嘅!

亞娣:講……盞我辛苦,我個心(新)抱又辛苦(邊哭邊大力拍打大腿),你睇吓佢依家都未好過嘅,佢依家真係三魂都唔見七魄,成日都唔得頭腦清醒,唔係我攪佢嘅吓,唔係我攪佢……

師父:係因為你心抱以前做落咗,係咪?係咪嗰啲?

亞娣:係呀,有啲人想佢……交番啲……叫做搵餐食,想佢交錢交銀,交番啲銀,燒番啲金銀紙俾佢,拜吓!(影音記錄 MOV_0006)

 

亞娣:燒多啲,要呢啲,陰神……

師父:但係收到嘅咩?收唔到喎……(影音記錄 MOV_0007)

 

 

(明天續)

 

 3,687 total views,  8 views today

 

Others Post...