《晴明錄》浸死冤魂借新抱肉身向 師父求助 (三)

 

 

師父:嗱,你自己都要學喎。你知唔知呀?知唔知道呀?(亞娣雙眼依然閉着,突然抬起頭)你都要學念「南無阿彌陀佛」(亞娣點點頭),呢個 阿彌陀佛聖號。

亞娣:(不住點頭)哦!「南無阿彌陀佛」聖號……

師父:第一件事,師父話俾你聽呵,我哋 祖師爺就好慈悲嘅, 六壬仙師。

亞娣:(突然手指向壇,大聲說) 六壬仙師!唔係嘛?

師父:係呀。

亞娣:(雙手摸臉,摸頸,閉眼縐眉,狀甚不安) 六壬仙師……哎喲……(右手不停拍打後頸)

師父:做咩呀你?你想講咩?

亞娣:(雙手大力拍打大腿,之後突然定了格)我睇清楚先,睇吓邊個(突然大聲說) 六 壬 仙 師!(跪直身子)

師父:你想講乜嘢?

亞娣:(大聲)嗰次呀,又係六壬仙師吓!

師父:嗰次嗰個……

亞娣:(打斷 師父說話,手指指,大聲控訴)喺吔,你真係攪到我個心(新)抱,一塌糊塗!你睇屋企,依家乜都無嘅!( 師父:嗱,你聽……)乜都無嘅!嗰個……(手指指) ( 師父笑笑)喺吔!算喇算喇算喇,(雙手合十,放在臉前,不停拜拜),Sorry,Sorry,我唔可以鬧你,得罪得罪得罪,(不停拜拜) Sorry,Sorry,Sorry,Sorry,Sorry,Sorry,Sorry,Sorry……

師父:妳記住啊呵……

亞娣:(打斷 師父說話,繼續不停拜拜)啊!得罪得罪得罪!呀!

 

亞娣突然跪直身體,右手用力掌嘴四下,然後雙手拍了一拍大腿,之後靜默。

 

師父: 祖師爺訓示,係咪?

亞娣:(點一點頭,低聲說)係呀。

師父:咁你聽咗就記住啊,即一間學校裡面有好學生,有壞學生,啱唔啱?明唔明白呀?(亞娣微微點一點頭)係啦,咁我哋 祖師爺都有好多唔同嘅弟子,有好多唔同嘅傳教嘅師傅(亞娣用力點一點頭),依家壇前都有兩位師父喎,你知唔知道?

亞娣:(咧嘴一笑),我梗係知啦!嘻!(開心笑)

師父:有林法玄啦,有林法尊喎,其實係同你之前見到嗰位六壬嘅師傅有少少分別,有啲分別,(亞娣笑),係唔一樣嘅,但過咗去啦,都算啦,係咪?(亞娣用力點頭)咁依家你自己要好好哋去學習,知唔知道呀?(亞娣用力點頭)你係想超昇,即係想再入胎做番人嘅,投胎做人嘅,你自己要好努力喎,要好精進喎,要聽 祖師爺話,(亞娣用力不停點頭),你要聽我哋 伏英老師公話,你要聽 觀音菩薩同埋 諸佛菩薩話,要好好哋去學習(亞娣合十拜拜)。第一件事唔需要再做乜嘢……嗰啲叫咩嘢呀?(在旁的亞冰說「揸大旗」) 「揸大旗」喇,唔好再「揸大旗」喇,知唔知呀?(亞娣用力點頭)你要好有能力,好有條件先可以「揸大旗」嘅(亞娣用力點頭),人哋問到你,譬如下界裏面有人問到你,「嘩!你個心(新)抱可以幫我哋嗰喎!」「我心(新)抱乜都唔識㗎,淨係識念佛㗎啫。」你咁樣答佢,知唔知道呀?(亞娣用力點頭),係啦,咁你同佢哋講喇,「你哋都自己念 「南無阿彌陀佛」聖號啦。」(亞娣用力點頭)你同佢哋講,「以後都唔好嚟搵我喇,亦都唔好搵我心(新)抱。」(亞娣點點頭)「你哋要搵,搵你哋嘅屋企人,搵啲正規師傅去幫你哋。」

亞娣:(突然扁嘴,手指指向後面門外)喺晒出邊啊!( 師父笑笑說「喺晒出邊。」)你同佢講!佢唔聽我講依家!( 師父、法尊師兄笑),(亞娣顯得很驚慌),佢蝦我,我幾廿歲,佢唔聽我講呀!(面有難色)

師父:佢哋唔係蝦你呀,佢哋心急想搵人幫佢哋之嘛。

亞娣:唔係!(指向後面)你同佢講!同佢講!

師父:一件事還一件事,係喇,咁你明唔明白呀?頭先同你講嘅嘢,明唔明白?

亞娣:(想了一想)啊!(聲調提高)我都念 「阿彌陀佛」(雙手合十),下面有人問到,「你個心(新)抱係咪為人民?」「唔係!」……

師父:唔係咁樣講,如果佢問,「你心(新)抱可以幫到我個喎,你心抱幫我好唔好呀?」咁你話,「我心抱乜都唔識。」

亞娣:(點點頭,雙手繼續合十)哦,乜都唔識。

師父:淨係識念 「南無阿彌陀佛」。

亞娣:(點點頭) 哦!哦!

師父:記唔記住?

亞娣:(點點頭) 哦!

師父:係喇。唔係話「唔為人民」,唔係咁樣答。

亞娣:(點點頭) 哦……

師父:明白嘛?

亞娣:(點點頭) 明白!

師父:係喇。咁你自己又念囉喎。(亞娣點頭)識唔識念呀?

亞娣:(聳聳肩,列一列嘴,縐眉)「南無阿彌陀佛」,識念!(聳一聳肩)其他唔識啊。

師父:就咁樣啦,比啲心機,「南無阿彌陀佛」,「南無阿彌陀佛」,咁樣念,好冇?(亞娣答好。)明白喇嘛?仲有無嘢想講?

亞娣:(左手搔搔後頸,呼一口氣,之後雙手按住大腿,縐眉指指後面門口)你哋同佢講吖……

師父:唔係我同佢講,依家我問你……

亞娣:(打斷)你同佢講啊……

師父:依家我問你,你仲有無嘢想講?(亞娣側頭作沉思狀)在壇前,你仲有無嘢想講?如果無嘢講呢,就唔好再上嚟囉噃,等你心(新)抱好好地去學道,好好地去修喇,得唔得?

亞娣:(用力點頭)好!好!

師父:你想唔想早啲投胎做人呀?

亞娣:(嘟嘴縐眉,低下頭)嗚!我……一把年紀呀……投唔投胎都無所謂……

師父:吓!一把年紀投唔投胎都無所謂?以後就喺下界咁呀?

亞娣 (沉默)

師父:咁學佛啦!直情住喺 阿彌陀佛淨土啦,好冇呀?(亞娣繼續沉默) 好冇呀?

亞娣 (沉默)

師父:睇你修唔修到……呢個功德。你專注念 「南無阿彌陀佛」聖號,其他嘢唔好理囉噃,好冇呀?(亞娣微微點頭) 見到……(亞娣突然打噎)見到 佛同菩薩,(亞娣不停指向 壇前,咧口大笑。)你要好有禮貌噃,明唔明白?(亞娣笑着不停點頭)記唔記得呀?

亞娣:(低聲)記得。係。

師父:記得喇嘛,好啦,你起身,三拜,咁你返去囉喎。

亞娣:(顯得有點不捨,突然又笑了一下)好!好!

師父:起身先。(亞娣隨即站起來,打噎)慢慢,三拜,三拜。(亞娣跟 師父指示向壇三拜)嗱,你退後一步先吓,慢慢,係喇。

亞娣不停打噎,雙手摸摸一直緊閉的雙眼,伸了一個懶腰, 師父轉身向壇拜請,此時亞娣雙手高舉再打呵欠,之後突然睜開雙眼,雙手抱着後腦,眼珠左右轉動,努力回想。

師父:好啦,咁你俾啲心機……( 師父轉過身來看到亞娣)亞娣妳自己俾心機……

亞娣:(側身望着窗外)做乜?

師父:係呀,(亞娣望着 師父,眼神顯得很疑惑。)俾啲心機念 「南無阿彌陀佛聖號」,妳學吓誦經,妳先老爺基本上唔會再上嚟㗎喇,(亞娣聽到「先老爺」,先是一驚,面露憂慮、迷惘。)即係唔會再上妳嗰度㗎喇。(善信亞冰在旁說:「頭先啱啱又嚟咗喇……妳快啲洗手先啦。洗手。」)係呀,佢好開心呀,頭先佢上嚟嘅時候。(法錦:「又唔同之前呵……」)因為明白咗,同埋知道,其實等如幫咗佢,個心(新)抱咁樣到一到(壇)幫咗佢,至於其他嗰啲,(法錦拿椅子給 師父)乖喇,真係隨緣喇,一切隨緣。咁呀,二哥你幫佢「封身」。(影音記錄 MOV_2040)

 

二哥(法尊師兄)壇前望着亞娣,亞娣站直在壇 祖師爺前。

二哥:雙手合十,合埋雙眼,咩都唔好諗。

二哥壇前合十,三拜,然後替亞娣「封身」。歷時約3分鐘。

最後,師父教導亞娣躬身三拜 祖師爺、諸佛菩薩以及在壇前三跪九叩。(影音記錄 MOV_2041)

 

 

(完)

 

 2,579 total views,  2 views today

 

Others Post...