《晴明錄》百歲先姨媽:將來淨土見

 

 

2024年3月21日 星期四 02:29

 

 

先姨媽:「月嫻,係呀,係姨媽呀,終於等到你得閒啲!

 

貴人事忙!

 

我想話過你知,我而家好好,亞新(法尊先師)有嚟搵咗我,叫我唔好擔心,俾心機念佛,誠心求生淨土。

 

幾十歲人,成百歲,都唔知咩叫做求生淨土。亞新話係上去天堂享福,唔使再落嚟凡間輪迴做人。佢話做人要經歷甜酸苦辣、七情六慾。我點知咩叫七情六慾呀!

 

亞新就話,即係(做人要經歷)開心同唔開心,得到同失去,完全唔係自己掌握到嘅。

 

我明啲唔明啲。

 

亞新話唔使諗咁多,總之就係俾心機念『南無阿彌陀佛,一心一意求生極樂世界,去享福。』

 

我想話過你知,我仲未得,仲要多啲功德。亞新話最最最重要嘅係自己一心一意,要求生淨土,唔要再輪迴做人,做人唔一定係自己話事,幸福都要好大付出,要有好多功德先得。

 

哎,真係唔死都唔知咁多嘢。長篇大論,我哋識咩啫。不過我知道,亞新都係想我好,所以特登嚟搵我,同我講。佢話,信好過唔信,靠人不如靠自己。我信,我成世人都無靠人,一手一腳湊大三個仔女。你姨丈死得早……

 

亞新叫我唔好講返舊時,(而家)最緊要係俾心機念佛,求生西方。

 

我而家係嚟話過你知,我一定得嘅,將來,喺上面見,淨土見。

 

南無阿彌陀佛」

 

看上去60多歲,精精神神,先二姨媽今個月初離世,壽終積潤享壽百齡(足齡98歲)。

 

 

02:51

 

 

 120 total views,  1 views today

 

Others Post...