黃霑博士談樂觀悲觀

 

 

「你事事樂觀,零捨有創意㗎,譬如貶咗你去廣東,嗰陣時喺宋朝,被貶去廣東好慘㗎,廣東係南蠻嘅地方,蘇東坡被貶,嚟到南方,遠離帝京,嘿,但係呢位人兄好嘢,好樂觀呀,「日啖荔枝三百顆,不妨長作嶺南人」*,嗰啲衰嘢完全唔諗,有荔枝食,做嶺南人做廣東人有乜所謂呀?very happy!

 

兩個sale士(售貨員),兄弟拍檔孖公仔走去非洲賣鞋,一個sale士話『死』啦,都無人著鞋嘅,點做生意呀?另外一個,樂觀嗰個諗『嘩,唔係喎,好嘢喎,無鞋著呀,我大把生意做啦!』咁樣呀,喺唔同嘅角度,一個悲觀一個樂觀,一定係樂觀嗰個會容易做嘢好多吖。

 

一杯水(拿起一隻盛滿水的玻璃杯),飲咗一半(即場飲水),你千祈唔好睇呢截呀(指着沒水的部份),有啲悲觀嘅人,當呢度係半杯空,我唔係㗎,我無咁笨呀,我飲咗呢啲,我係半杯滿呀!」(1:10:40 1:12:03)

 

 

 

*「日啖荔枝三百顆,不妨長作嶺南人」:蘇軾的名句,出自蘇軾《 惠州一绝 》。原句「日啖荔枝三百顆,不辭長作嶺南人」,「不辭」,解不妨。

 

 

 

黃霑 創意與創造力講座 Innovation and Creativity (2000年)

 

 

 102 total views,  1 views today

 

Others Post...