黃霑博士談未來

 

 

引子:於2000年,黃霑博士舉辦了一個有關創意與創造力的講座,席間論及下一個世紀(21世紀)的情況。

 

「仲有250日就到21世紀,21世紀會係個咩世界呢?無人可以預測未來嘅,我更加無資格,不過,從我哋所知嘅資料,我哋大約可以估到,21世紀會係一個距離消失嘅世界,因為人人都上網,通internet,國際電話就越嚟越平,一定會人嘅距離消失,咁我哋嘅生活會點呢?我哋使唔使返工呢?會唔會就係人人喺屋企一部電腦咁就掂呢?返工唔使塞車啦,我哋返工係為咗見吓啲同事,同啲同事食餐lunch㗎咋,乜嘢都喺屋企咁攪掂喇,home office呀,咁得唔得呢?Digital compression,數碼壓縮嘅技術,係令到喺衛星射一個signal落嚟,就可以容納16個電視台,16個頻道嘅資訊嘅時候,我哋好容易喺屋企嗰部電視收到500個channel㗎,咁嗰時嘅世界會變成咩世界呢?(資訊如海)。 喺20世紀都已經出現嘅問題,喺21世紀如果都解決唔到,一定仲會積累㗎,排污問題,環保問題,戰爭問題,一定會問題越嚟越多,問題如山㗎。

 

我哋想好好活喺21世紀,一定要運用我哋呢個好資源(指指腦袋),好好哋用我哋嘅腦,大家一齊去諗諗佢。今日開始就諗諗佢。真係要諗諗佢㗎。」(1:23:26-1:25:46)

 

 

 

黃霑 創意與創造力講座 Innovation and Creativity (2000年)

 

 

 130 total views,  3 views today

 

Others Post...