《晴明錄》我哋要感恩

 

 

 

2023年12月22日  星期五 15:54

 

 

十多分鐘前,知道「他」有話要說,忙中把手上工作暫停。

 

玄眼濕了,鼻水也隨之而來。

 

「師父您好!係,係我!

 

好多謝 師父記掛!凍咗好多, 師父,要着夠衫,唔好冷親!

 

師父,好多謝您,多謝您個仔!多謝好多好多愛錫我嘅人,多謝晒!我無忘記你哋,更加唔會忘記 法玄師父大恩大德,我會銘記於心,將來投胎,無論(我)點樣變樣變型,無論 師父變咩國籍(人士),我會,一定會認得 師父,多謝 師父!

 

師父,好多說話想同 師父講,唔知點講至好。首先,除咗要多謝,要感恩 師父,我仲想講俾 師父聽,我好掛住 師父,成日都想見吓 師父。真嘅,見到 師父,我個心就會好平靜、好舒服、好安心、好自在,(「他」合十誠敬)多謝 師父!

 

師父,係呀,我都係早 師父一步,知道自己前生係咩人,自己所作所為。係,就係 師父早幾日喺深圳嗰時知嘅,我前生係蘿蔔頭。係二次世界大戰時,我係一個日本高級軍官,殺人唔眨眼,殺人無數。 師父已經知道晒,(「他」合十)真係好犀利!係,嗰一生,一出世時,我個樣皺晒皮、 又瘦又黑萌萌,好唔得家人鍾意。自小,除咗係個老母對我好啲,錫吓我之外,我根本得唔到家人嘅愛。 我個死鬼老竇,衰老竇,高高大大,大大隻隻,脾氣衰到冇人有,成日飲醉酒就搵我嚟出氣,又打又鬧,有時仲衰到冇人有,試過幾次,我好細個,佢扚(抽)起我, 想掟我落地掟死我。 到我幾歲,讀緊小學,佢發酒癲,兜心口打我,好似想打死我咁。 因為我生得細粒,而且嗰時仲係好細個,我淨係雞手雞腳撐撐下,真係咩都做唔到。我老媽子出手想撳住佢都撳唔到,仲俾佢反手打咗我老媽子。就喺嗰時,我發誓,從此唔會再俾人哈我同我老母。我當時係咁諗,如果(當時)我好大隻,我有能力,我一定打死(老豆)佢。

 

講真, 師父,我由細到大都俾人恥笑,話我樣衰衰,唔似人。又係嘅,我睇返自己嗰生個樣,我都想打佢(自己)。 師父,就係咁,由細到大無人錫,無人愛,仲俾人哈,自己唔會識得愛人,唔會識得去學做好人。

 

到我参軍,受訓嗰時,上頭講咗好多仇恨嘅言論,又話我哋日本人長期受人欺負,再唔反抗就會被人魚肉。我當時得十幾歲,人講咩我就信咩,完全冇經大腦,唔識得分析⋯⋯

 

16:36
知道 師父好攰,使唔使唞吓先?(不用)

 

師父, 俾人洗腦好無辜㗎!但原來又唔係無辜得晒, 都係因果。可惜自己知得太遲,明白得太遲。所以, 師父成日講『因果好恐怖㗎!』係真嘅!

 

師父,真係使唔使唞吓先?(不用)知道 師父好攰,還神(前)好忙,我仲阻住 師父,真係唔好意思,對唔住!

 

師父,就係我仇恨心好重,怨恨心好重,我喺軍隊受訓之後,淨係諗住點樣殺人,完全無咗人嘅正常諗法。 亦都係因為我個人夠狠,我喺軍隊裏面漸漸俾人知道(有我這個人)。

 

(我嗰一生)對個家無感情, 怨恨老母點解咁怕事,任由衰老竇哈?

 

師父,原來,世間真係無後悔藥,可以忘記自己所做過嘅衰嘢。

 

我(剛剛過咗嘅)呢生人,其實無做衰嘢,但我成世人都鬱鬱寡歡。有啲好朋友,有時會開解我,話我諗得太多,叫我放開啲。其實我都唔明點解自己會咁,而家終於明白啦! (係前生太重孽。)

 

師父,如果可以從頭嚟過,我唔會揀呢條路(傷害自己)。又或者,我係唔會入娛樂圈,唔會對自己要求咁高。但係,諗深一層,如何無呢一生嘅經歷,我未必會識得 師父、搵到 師父。所以,應該好似 師父咁講,『我哋要感恩!』

 

師父,我仲有好多嘢想同 師父講,同 師父分享。但 二哥嚟咗,話唔好阻 師父咁耐,要返去喇,要做功課喇!係呀 師父,我而家都有跟 二哥學做功課,同時會整理人哋送俾我嘅功德(資料存檔上呈)

 

師父,唔阻 師父咁耐喇! 師父忙都要唞吓。好期待申請到再嚟参見 師父,再同 師父傾偈,分享多啲。多謝 師父!感恩 師父!感恩 祖師爺、師公同菩薩!感恩 二哥先師!

 

師父請保重!」

 

17:02

 

 

 231 total views,  1 views today

 

Others Post...