《晴明錄》 終於可以離開呢個鬼地方

 

 

2023年5月4日  04:10

 

呈現年青時的樣子,燦爛無憂的”他”笑着:「 師父啊,我好開心呀!

 

對唔住, 師父,阻你休息。我(今日)好早就想搵 師父,想同 師父傾偈。

 

係呀, 師父你而家見到嘅,係我最風光,最開心嘅時候(年齡),無憂無慮。」

 

仍是笑容滿面的”他”:「 師父啊,係呀,(我)好似執咗金咁,真係呢,開心到呢,講唔出(點樣形容)。

 

師父呀,我收到喇,收到個金(令)牌喇!終於可以投胎(做人)喇!」

 

突然間,”他”哭了,樣子也變了。”他”想起自己結束自己生命之後,”精神和肉體”受過的苦難,悲從中來。

 

突然,嚴肅起來:「 師父啊,好多謝你,大恩大德,沒齒難忘!

 

我終於等到喇,可以離開呢個鬼地方,可以重新做人,我真係好開心。感恩 師父咁幫我,我唔會忘記你嘅大恩大德,沒齒難忘。

 

師父,請保重! 二哥(有很多人同行)嚟接我喇,多謝 二哥!感恩 二哥!

 

係呀, 師父!你睇到兩行好多人跟住 二哥嚟嘅,係我以前(在生時)啲Fans(都係已經離世),佢哋係嚟送行。知道我得咗,可以投胎,佢哋仲開心過我咁,真係有心,好多謝,好多謝佢哋!

 

師父啊!點解你咁多嘢做嘅?唔明,真係唔明。

 

師父啊!如果有來生,可以同你做兄妹就好喇。(到時)我哋可以一齊玩,一齊長大,(長大之後都)又一齊玩。真係諗下就好開心。

 

不過,邊會咁易㗎。雖然唔係無可能,但我知道 師父好多心願未完成,仲有好多嘢做,我哋再見嘅機會好渺茫。

 

師父啊,對唔住,攪到 師父無覺好瞓,真係對唔住, 師父!

 

師父,請你幫我同你個徒弟仔講聲唔該晒,真係唔該晒(幫手貼文)。祝佢前途似錦;跟住 師父,錦上添花。

 

師父啊,知你真係好忙,唔阻 師父咁耐喇, 師父,請早啲休息。如果仲有機會,真係希望可以再嚟見 師父,同 師父講多啲心底話。真嘅,我而家已經好滿足㗎喇!

 

二哥叫我快啲走, 師父真係要休息,嚟緊好忙,唔好再阻住 師父。

 

感恩 祖師爺!
感恩 伏英老師公!
感恩 佛菩薩同二哥!
感恩 師父!
快啲休息啦, 師父!

 

我以前(在世時,對宗教同因果)唔信㗎,而家真係好信。 師父講嘅:『有因有果』

 

阿彌陀佛!
感恩 師父!
(合十)徒兒拜退!」

 

跟着 二哥,兩行”人”伴着送行,離去。

 

04:49 畢

 

 

 

《晴明錄》誦經迴向真係好重要

 

 

 477 total views,  2 views today

 

Others Post...