《晴明錄》23歲的人生

 

 

2023年4月30日  12:20

 

「師父,早晨!師父,我係秀雲。

 

師父,係呀,係我。我尋晚見過 師父, 師父都見到我。

 

係呀,就係喺塔石廣場個活動。

 

師父,我見到 師父行入嚟嗰時,弗弗聲,好似一陣風咁,所以我哋成班(靈體)都(離遠)見到 師父。

 

師父呀,我哋好開心呀,當時。但係,冇人夠膽走到 師父身邊,喺我一個咁大膽,膽粗粗,走埋去搵 師父。 師父就好似睇唔到我咁,掂行掂過。我明嘅,咁多(靈體)料邊度做得晒呀。而且,實在”我哋班人”真係唔抵爭嘅。自己攞嚟衰,好地地,都唔識得珍惜咁寶貴嘅生命。

 

師父呀,我呢,係台山人,好早嚟咗澳門,(當時)大約十七歲。恃住自己有幾分姿色,貪威識食,冇嚟正經。如果未死,而家應該係86、87歲。係呀好老㗎啦。

 

唔好意思,阻住 師父㖭。但我唔理咁多喇,對唔住, 師父!

 

我等得太耐喇,想改變,唔想響條街度”溜離浪盪”(遊魂),想 師父你幫吓我。

 

師父呀,係咁嘅,後生嚟咗澳門之後,為咗唔俾(鄉下)人睇小,我就好心急搵錢,成日諗住發達。邊有咁易(發達)呀,發夢就有我份。我遇人不淑,以為搵咗個好碼頭,點知原來唔係水魚,係魚目混珠。

 

多謝 師父俾機會我,多謝 二哥俾我嚟,表哥都好好(跟住 二哥),同埋我嚟。感恩 祖師爺!感恩 伏英老師公同菩薩! 二哥教我講嘅,多謝 二哥菩薩!感恩 二哥菩薩!

 

師父,講番(件事)先。我識咗嗰個叫亞威嘅人,佢其實都(衰到好似)唔係人嚟嘅。佢話自己識好多有錢佬,可以介紹俾我識,但係我就要識做,俾返啲好處佢。

 

我咁貪心,梗係應承住佢先啦。錢就使咗唔少喇,仲俾埋自己(失身俾)佢。

 

佢真係介紹咗啲人俾我(喺夜總會)識,話就話係有錢人,其實多數都係黑社會頭目。知又點呀,(我自己)有錢就開眼,唔係,係俾啲錢遮住對眼,乜都睇唔到。懵吓懵吓,就咁就跟咗個黑社會第二把交椅嘅亞K。亞K對我好好,但佢有老婆,個死肥婆仲係好衰嗰隻,但我當佢死嘅。(亞K)不但止(有老婆),佢仲有好多契家婆。對唔住, 師父,我講嘢(慣咗)好粗俗,對唔住!

 

但講真嗰句,有咁多女人鍾意,唔係大把錢,就係有權有勢,一唔係就靚仔。 師父呀,(上述嘅)佢樣樣都有齊,仲唔止,佢好識氹人,真係好識氹人,把口好叻,床技都好叻。對唔住,整污糟 師父對金耳,對唔住, 師父!

 

二哥叫我正正經經講嘢,如果唔係就啲我走。對唔住, 二哥菩薩!對唔住 祖師爺!對唔住 伏英老師公同 菩薩!

 

師父,係,長話短說,我跟咗亞K,仲做埋佢第幾房。亞K對我真係好好,佢仲教我氹肥婆、佢老婆。第二樣我就唔識啫,氹人,我把口都有返咁上下。

 

但肥婆真係好難氹,惡死”能登”(很惡)。(初初)我真係好憎佢,但為咗保住自己,我真係好努力咁去討好佢,陪佢打牌。陪吓陪吓,氹吓氹吓,我多咗時間同肥婆,唔係,喺亞姐一齊。慢慢發覺阿姐原來個人好好,心地好好,佢咁惡都係俾個老公(亞K)逼出嚟嘅。之後,亞姐(慢慢)開始接受我,對我好好;之後,就真係當咗我姊妹咁,我真係開心晒。

 

但原來,好日子真係唔長久嘅。無幾耐,亞K又溝咗,唔係,係識咗個𡃁妹,仲收埋咗個𡃁妹,氣到我同亞姐爆炸。

 

亞姐搵到嗰個竇口,帶埋我同幾個姊妹,一齊衝上個竇口度,揼咗(𡃁妹)佢一餐。 亞姐仲同個𡃁妹講,見一次打一次,再見第二次就毁佢容 ,嚇到個𡃁妹(軟晒,抱拳)跪喺地求饒。

 

師父呀,唔該晒,辛苦晒, 師父!

 

亞K梗係差唔多第一時間知道咗啦,帶埋幾個近身兄弟衝上嚟,掉咗一疊銀紙喺地下,同個𡃁妹講:『你有咁遠走咁遠,唔好喺度搞搞震。』然後搭住亞姐膊頭,成班人(一齊)離開。

 

師父,真係(我嘅際遇)一匹布咁長,好想同 師父講晒,但知道唔可以阻 師父咁耐。

 

師父,呢單嘢過咗冇幾耐,亞K又識咗一條女叫亞琴。條女,唔係,係個女人都幾正嘅,身材好好,玲瓏浮突,個樣雖然邪邪哋,但睇真都係幾”索”,幾靚嘅。

 

亞琴好鍾意講粗口(亞K唔喺度嗰陣),真係魚蝦蟹乜嘢海鮮都出齊。我哋幾個姊妹都好X憎佢。

 

師父呀,唔講咁詳細喇! 師父呀,我終於跟亞K好耐,兩、三年,三、四年左右,我同佢手下發生咗感情,係算日久生情?我唔知。因為亞K越來越少時間陪我,又怕我悶,佢就搵個手下陪我(名義上保護)。個手下唔係幾講嘢,大大隻隻(好後生),除咗出街,同我保持好大段距離,目光都唔會留喺我身上。點知有一日,真係好似電視劇咁⋯⋯我好唔開心飲咗啲酒醉醉地,喺地下喊苦喊忽,(手下)佢就唔知點算好,同我講:『亞嫂,亞大(K) 應酬忙,亞大話叫你早啲瞓,一有時間就會嚟睇你。』你估我傻嘅咩,都好耐冇見人,只係俾錢我使,我都知咩事喇。玩厭咗喇嘛,(另有新歡)見都懶得見(我)。

 

師父,都係唔阻 師父咁耐,我講最後。

 

最後,因為同個手下有感情,但手下對老大好尊重,我哋兩個都止乎禮。係因為咁樣,我仲覺得辛苦。

 

間中見到亞K,佢都仲係對我好好,但(我)感覺唔同晒,覺得無靈魂咁,覺得無晒以前兩個人相愛嘅感覺,覺得親密嘅動作都好表面,真係(只係)一個熟練嘅動作。

 

漸漸,我心灰意冷。覺得無可能離開(到亞K)佢,又得唔到佢嘅愛,等我成個人都變咗酒肉行屍咁。

 

有一日,(我)見完亞琴,受咗啲氣,受咗委屈,返到空無一人嘅所謂屋企,心灰意冷,飲酒解悶。

 

飲下飲下,坐咗喺床頭地下,喊下笑下,撥下曾經亞K好鍾意(撥弄)嘅頭髮,話又滑又香。而家(當時),我披頭散髮,淚流滿面,好想瞓,但長期瞓唔着嘅人,飲咗酒都瞓唔到,我就(伸手上床頭櫃)順手攞起咗樽安眠藥,食咗兩粒三粒,又再喺地下坐下、喊下、撥下頭髮,完全無想瞓(着)嘅感覺。

 

唔知自己坐喺地下幾耐,都一段時間,想上床瞓。(上咗床)又瞓唔到,隔咗好耐,唔知幾耐,又食咗兩三粒安眠藥,又一段時間,又再食,又再食,唔知食咗幾次,唔知食咗幾粒,23歲,就玩完喇!

 

師父,如果我好似 師父咁,咁珍惜時間,咁我一定唔會咁,一定唔會就咁無咗(條命)。如果有來生,如果可以投胎做人,如果可以見返 師父,我好想跟 師父學道,(哭着說)真係好想!

 

感恩 師父!
南無阿彌陀佛!

 

感恩 祖師爺!
感恩 伏英老師公!
感恩 佛菩薩!
感恩 二哥菩薩!
多謝我曾經遇到過嘅所有好人,多謝亞姐、亞K、手下!
多謝表哥同亞德!
南無阿彌陀佛!」

 

合十拜退,跟着二哥離場。

 

14:10 畢

 

 345 total views,  1 views today

 

Others Post...