《晴明錄》好後悔點解咁睇唔開

 

 

2023年1月23日 17:12

 

法玄、法然師伯,開年請神後與弟子們吃盆菜。

 

善靈[李某霖]突然站在法充(姨媽)後側,隨即跪在地上,哭:「姨媽⋯⋯我好慘,好凍,好後悔⋯⋯點解咁睇唔開(哭,涕淚流滿面)⋯⋯

 

姨媽,好開心今日見到妳同 師父,多謝 法尊先師(俾我過嚟)!

 

師父,感恩 師父,多謝 師父!我會乖,會聽話,希望可以得到 祖師爺同佛菩薩俾機會我跟住 師父,或者跟住 二哥菩薩學嘢。

 

多謝、感恩 先法青道長(法玄先父)教我(要)俾啲心機,俾啲耐性,要有信心,一定得嘅!

 

對唔住, 師父!阻住 師父(同弟子食飯)。感恩 師父,我會乖,會努力!唔敢奢望即刻得,即刻可以超升。

 

多謝 師父!感恩 師父!辛苦晒 師父!阻住 師父、師伯同師兄過年,對唔住,唔好意思!

 

再講一次,家人,請原諒咁唔爭氣嘅我!但我好感恩有你哋對我嘅愛!大家保重!

 

師父,請保重,請多休息! 師伯、師兄們,大家保重!(但願有日)我哋淨土見!

 

南無阿彌陀佛
南無阿彌陀佛
南無阿彌陀佛」

 

17:26 畢

 

 

延伸閱讀

自殺死真係超樣衰

 

 

 

 367 total views,  1 views today

 

Others Post...