《晴明錄》今生一別 淨土再見

 

 

[黃X光]:「阿妹,我好開心呀!喪禮辦得好好,家人同老死(好朋友)都嚟得七七八八。大家好有心,又送花牌,又做帛金,我好感動,覺得有咁多人錫自己,呢一生真係無白過。(老二都有嚟)

 

只係可惜,我最終都唔能夠(在世時)上阿妹個壇上香俾你哋 祖師爺!但我好開心,好威水,阿妹你哋法門送嘅花牌發晒金光,隔籬左右都嚟睇,睇下邊個往生者咁威水。哈哈!真係臨尾都(再)威番一次。

 

阿妹, 法玄師父,好多謝你哋幾姊妹送嘅花牌,好多謝老三,好有心,做兄弟,真係唔想有今生無來世。不過,老二話唔好咁諗,(話)諗嘢要正面啲,積極啲,要一心一意求生淨土,唔好諗來生會點。老二話,如果真係叻仔嘅,就加緊功課,把握機遇。

 

我(同老二講)話我知(道),我會努力,唔會影衰你哋。

 

阿妹,無咩想再講啦!主要係想多謝我啲家人,多謝佢哋對我嘅包容!好多謝老二、老三同你哋幾姊妹!多謝啲friend(朋友),今生一別,希望可以好似老二講嘅咁,返到去淨土,大家喺淨土見。唔會係六道再見,起碼我自己真係唔想,見過鬼怕黑,死過翻生(如能去到淨土就係重生)。

 

我真係最最最要多謝嘅喺你哋 祖師爺,俾老二帶口喻俾我,又特別優待我,話只要我願意,49日之後,就跟老二上去報到。嘩,我當時聽到,幾開心呀!真係形容唔到有幾開心,開心到飛起咁!

 

阿妹, 師父,保重啊!仲有好多人要你幫,要搵你。你真係好犀利,真係好多謝你,唔講啦!知道好夜,你都好忙、好攰;早啲休息啦,唔好日日都咁夜!

 

啊,係,仲有,我見到老媽子,真係好靚女,好後生,成個仙女咁嘅樣,真係原來得道嘅人(往生淨土者)可以咁唔同,可以咁靚,咁仙氣。老二都係,唔知點解我會認得佢,其實老二個樣都係唔同晒,好後生,好靚仔,唔識點講,總之就係好唔同,好靚,好⋯⋯好⋯⋯唔識講⋯⋯好好,總之就係好好啦!

 

老二話我修定之後,得道之後,一樣係會好唔同嘅!

 

好啦,真係唔講喇!多謝今生遇到嘅所有人,老二教我講嘅,話一定要感恩,要真心感恩!多謝傷害過我,或被我傷害過嘅人,對唔住,請原諒我!

 

多謝好多好多幫過我,俾過機會我,陪我度過黑暗時期嘅所有人!多謝醫生護士,都係老二教我講嘅!

 

再次多謝老二,不厭其煩教我、提醒我,多謝!

 

老二話真係唔好講咁多啦,師父要休息喇!係,知道,多謝!

 

多謝幾個妹!多謝所有人!多謝!

 

感恩 祖師爺同所有菩薩!

 

多謝幫我做法事嘅師父同所有工作人員,包括火葬場嘅職員,辛苦晒,多謝晒!

 

後會有期!唔係,係淨土再見!

 

南無阿彌陀佛」

 

01:04 畢

 

 

 

延伸閱讀

《晴明錄》我好有信心,大家淨土再見!

 

 

 

 376 total views,  1 views today

 

Others Post...