《晴明錄》 臨尾中埋個頭獎 — 往生淨土

 

 

2022年12月14日 18:43

 

一分鐘前,剛看到訊息,[陳X鴻]昨晚往生了!即時連了線,收到往生者有話要說,立刻放下手上工作,為往生者所說的話做記錄。

 

 

[陳X鴻]:「 法玄師父,多謝您!多謝我細佬!

 

我想(法玄) 師父同(我)細佬講聲,我而家好好,真嘅,多謝 師父,阻住 師父唔好意思!

 

(細佬,)我覺得好舒服,唔辛苦,一啲都唔辛苦。只係想同老媽講聲對唔住,早您一步走!但,老媽,咁唔係福報咩?另一角度睇,咁人齊送我,有老媽子同家人嘅愛,我覺得自己好幸福。我唔敢奢望染病時好番,因為係唔容易嘅事。就算好番,手尾都好長。先唔講我自己一定會辛苦,咁我嘅老伴呢?家人呢?佢哋一樣會好辛苦。何苦呢?

 

(法玄)師父講過,最重要喺去到淨土。咁,我都係好好彩,有一個,係有一位,叫 二哥嘅菩薩,同埋(已往生)阿德,喺我神識昏迷嘅時候嚟咗,企喺我床邊。我即時精神晒,坐起身,聽佢講,(應該係話)聽嗰位 二哥菩薩講嘢。佢話,你唔使驚,我係嚟接你;你唔識我,但我知道你細佬同媽子係邊個。你而家要放鬆心情,好似而家咁就啱喇,(要)精精神神。好,你咩都唔好諗,專注念 阿彌陀佛,心要想住:我要去 阿彌陀佛淨土。(至於)世間嘅人同事都要通通放下,明白?

 

我點下頭,好誠心咁點頭。然後,好得意,個人唔同晒,無病嘅感覺,無唔開心嘅感覺,好似真係唔記得咗有屋企人咁。但係,諗返轉頭,我未見到 二哥(仙師)時,病到懵吓懵吓嗰時,其實好掛住屋企人,都有啲掛住老媽子同啲細佬妹,少少喇,對唔住(只係掛少少),係因為病咗之後,人真係會懵懵哋咁!

 

我仲要想講,係有時溝通上有少少問題,曾經令到我嘅家人唔開心,我知嘅,但(當時)要面嘛,知(自己唔係啱晒)都唔會講對唔住嘅。但係,而家突然話走就走,咩都無講低,仲要大家喺全無諗過情況下接受呢個事實、為我難過,我真係好對唔住你哋!

 

如果有來生,可以再做一家人就好喇! 二哥菩薩話我點解咁無大志。 二哥菩薩話,我真係愛家人,真係珍惜緣份,就應該一心求生淨土。 二哥菩薩仲教我,約埋家人,將來喺淨土再見。

 

二哥菩薩話,我要專心啲,一切都要放下,唔好諗有咩未做未交帶;( 二哥菩薩又話)心亂就會失咗呢個求都求唔到嘅,好難得嘅機會。

 

我仲有好多嘢想講,但,講都講唔晒。

 

二哥叫我長話短說,唔好動情,要保持求生淨土嘅念頭。好,我知道喇( 二哥仙師)!

 

咁我簡單講,我好多謝,好感恩,今生同你哋做一家人!我覺得自己好幸福,呢一生都好好彩,臨尾仲要中埋個頭獎(有機會往生淨土)!好慶幸成為香港人,喺幾十年嚟,自己見盡,亦都嘗過風風雨雨,最後,而家感覺到,做中國人,做念佛人,真係好幸福。唔講喇!

 

希望家人唔好太難過,(傷心嘅)日子總會過去,後會有期,只在淨土,期待同大家再見!

 

多謝 法玄師父!

 

感恩無量壽佛!
南無阿彌陀佛!

 

 

19:30

 

 

資料補充 ([陳X鴻]胞弟親述)

 

2020年5月大哥確診末期肺癌,肺癌細胞擴散至淋巴系統,醫生斷言不樂觀,即使接受化療,壽命亦只不過拖延半年時間左右,不過估不到經過半年化療至11月,大哥奇蹟地康復,同年12月回北京,繼續接受定期檢測及用藥,以作身體維穩。
2022年12月5日大哥有感不適,自行吃成藥,之後確診新冠,但沒有任何病徵。
12月9日,大哥呼吸困難,直接送入醫院,入院初期仍可進食,肺部接近70%有發炎情況,需用呼吸機維持血氧量。
12月11日左右開始發低溫燒,之後轉差,需入深切治療部。
12月12日晚上,醫生確定肺功能全失,只能夠以呼吸機維持肺部運作。延至12月13日晚上,大哥往生了。

 

備註 : [大哥]生前沒有接種新冠疫苗。

 

 

 494 total views,  4 views today

 

Others Post...