《晴明錄》[一丁](1) 我係禽獸

 

 

2022年7月22日 21:25

 

[一丁]:「 師父,我係慕名而嚟㗎!係有個 土地公,佢好好人,教我嚟搵您。但係,嚟到,喺壇門口,護法唔俾我入去⋯⋯

 

我話:『我唔係嚟搵你,我係嚟搵 林師父,搵我 師父。』

 

護法話我無禮,叫我唔好等,即刻離開。

 

我聽到就好嬲,即刻想鬧番佢,佢先至係無禮。啱啱想開口,突然好似定格咁,講唔到嘢。即刻諗起 土地公教過我,叫我做人要乖乖哋,要有禮貌,唔好攪攪震。

 

我就即刻耍冧(敬禮),請 護法原諒:『係我心急咗啲,我無心衝撞你,請你大神有大量。』

 

護法好慈悲,無再趕我走,但係依然唔俾我入去,無再理我。

 

師父,感恩 師公特別批准,放我入去。我就跪喺度求,求 祖師爺俾機會我,我會好好珍惜,唔會再令人失望。

 

師父,我等咗好耐,終於等到。多謝 師父!

 

師父,係,我唔係人,係禽獸。做人嘅時候,淨係識得偷呃拐騙,無認真做人,無珍惜家人對我嘅關心同支持。 師父,我曾經呃咗一個18歲嘅少女,佢有咗(BB),我叫佢落咗佢,佢唔肯,仲喊苦喊忽,要生要死。我當時只有23歲,搵食都未養到自己,點可能同佢結婚生仔。而且,我,真嘅,真係衰格,衰到無人有。我專登搵個𡃁妹,同個𡃁妹攬身攬勢,等佢(睇到)眼火爆,自動自覺彈開,自己攪掂佢(弄掉胎兒)。

 

人算不如天算,佢發晒癲,四圍走,叫都叫唔住。我驚佢有事,好嬲都唯有跟住佢。點知佢真係癲咗咁,越叫越走,仲跳欄,點知撠(粵音kick)腳跌喺度。我走埋去,想扶起佢,佢發晒狂揈開我隻手,即刻起身狂跑呀跑,衝咗出馬路⋯⋯

 

嘭,一聲,好響⋯⋯

 

係呀, 師父,一屍兩命。

 

我當時反應唔到。到我有反應嘅時候,我已經做咗個罪人,喺永遠無辦法彌補嘅罪人。

 

師父,佢死咗,之後,我成日瞓唔到覺。一開始嘅時候,淨係識得驚,完全無諗過其他。有時,仲(又)好㷫(憤怒),好嬲佢,有無攪錯,唔死遠啲,累街坊,累死我。我真係嬲到想打巴佢。

 

係, 師父,您一早就知,係,我叫一丁,因為我姓丁,仲好鍾意食嗰個牌子嘅即食麵,屋企人就係咁叫我,豬朋狗友都係咁叫我。

 

師父,件事未完嘅⋯⋯」

 

22:15畢

 

 468 total views,  2 views today

 

Others Post...