《晴明錄》[一丁](2)冤冤相報何時了

 

 

2022年7月22日 22:30

 

「師父,因為好驚,瞓唔到,攪到精神恍惚,無返工,無返學。係,半工讀。之後,成日喺屋企。半年,仲未放低,有時諗吓諗吓就驚到喊,匿埋喊,喊完又唔食,又唔瞓,好快瘦到皮包骨。俾阿媽鬧我無鬼用,死咗條女啫,又唔係死咗老豆,使唔使咁長情呀!

 

係因為老母唔知道咁大鑊。我無講,講出嚟都無X用。對唔住!講咗粗口,對唔住, 師父!

 

之後,老母四圍去問人,(問)我係唔係領咗嘢?有條道士,對唔住,係有個道士,話我中咗嘢,唔攪(番掂)好大鑊。

 

老母乜都唔信,信無錢萬萬不能。老母見我真係問乜都唔睬,唔食唔瞓,驚我撞鬼,驚條女纏住我,老母就叫個道士幫我驅鬼。

 

我跟老母上去道堂,舊唐樓頂層,有幾個老道喺度,着住白色底衫,大肚腩。我都係俾老母迫我去,話係咪想死得早過佢,正衰仔⋯⋯

 

上到去,冇耐(不久),道士,着住灰色道服,上香,鈴一輪,跳一輪。我都唔知攪乜,不過,之後,我個心真係定咗啲,開始食到吓,瞓到吓。

 

師父,件事就係咁過咗去,以為。

 

過咗幾年,係好多年,我識咗個女仔。係之前一直有陰影,唔敢拍拖,唔敢識女仔。但遇到呢個,唔知點解,就乜都唔記得晒,忘記晒之前發生過嘅事。

 

一眼就鍾意咗呢個女仔。佢好靚,好斯文,係同一班朋友食飯,佢都喺度,介紹咗,識咗。識咗幾個月,有次,喺間鋪頭仔食雲吞麵,佢認得我,同我打招呼。

 

又隔咗好耐(一段時間),幾個月,又喺一班朋友食飯,呢個女仔又喺度。今次見到面,大家熟落咗,交換埋電話,又話得閒一齊食飯。

 

就係咁,我哋見過幾次,感情開始發展。嗰時,我做裝修,係裝修佬。但我外型唔差,又鍾意扮靚,所以望落去,都幾睇得吓。

 

開始咗呢段感情,乜嘢都唔記得晒。就喺我哋開始想傾結婚嘅時候,我呢個未同我(註冊)結婚嘅老婆,突然間病咗。唔食得,唔瞓得。成日發噩夢,話有個女人同佢講,叫佢俾番個老公佢。

 

初初個老婆淨係同我講話發噩夢,之後,有一晚,瞓瞓下覺,老婆大聲叫,仲踢手踢腳嘈醒我,我問老婆咩事,喺咪又發夢。老婆同我講,話有個着住一套紅色衫裙,好似拖住個細路,頭髮好長,突然飄過嚟,喺馬路,夜晚,經過一部的士,飄過嚟,捉住我老婆隻手,好惡咁叫我老婆放手。

 

老婆嚇醒咗,係咁喊。我話發夢啫,我喺度,唔使驚。仲同老婆講,叫佢要搵就搵我。其實我心知肚明。初初老婆講話(夢中)有個女仔細細粒,幾靚女,後來突然變成惡樣,飄過嚟,都無講話拖住個細路。之後再講,話好似拖住個細路嗰時,我好似突然俾人拍咗後尾枕(後腦)咁,即時諗到可能係佢,應該係佢。即刻打咗個冷震。

 

師父,對唔住,辛苦晒。(因為成個月都忙,對眼得一條線。)

 

師父,之後,老婆好驚,唔敢瞓,驚一瞓就又發噩夢。我聽得幾聽,開始好嬲,同嗰個死咗嘅講:『有本事你就嚟搵我,唔好攪佢,佢係我一生最愛。』

 

講完冇耐(不久),我就病咗,終於一命嗚呼。

 

師父呀!你幫下我啦,我知 師父好攰,對唔住, 師父!

 

冤冤相報何時了,原來係真嘅。

 

對唔住 師父(太累,眼都幾乎打不開),辛苦晒 師父!多謝 師父!
(你講嘅說話有啟發性,等有緣人聽下。)

 

係,希望情侶之間要互相信任,要好好珍惜,互相愛護。合則來,不合也要好好分手,唔好攪出人命。如果唔係真心相愛,唔好咁隨便。

 

多謝 師父!感恩 師父! 二哥嚟接我啦,多謝 二哥菩薩!

 

感恩 祖師爺!
感恩 二哥!
感恩 菩薩!」
[一丁]合十拜退
跟着 二哥先師離開
00:04 畢

 

感恩 祖師爺!
感恩 伏英老師公!
感恩 諸佛菩薩!
感恩 二哥先師!

 

 505 total views,  2 views today

 

Others Post...