《晴明錄》 「小女孩」說,我想,跟住 師父,睇下你哋嘅世界。

 

2021年11月3日(星期三)晚上9時46分

 

「小女孩」:「師父⋯⋯」

 

「小女孩」的金色長髮有點蓬鬆,兩邊近前額有少撮微波浪紋,「她」哭着,叫:「師父⋯⋯您幫下我喇!我覺得好無助,好辛苦。 師父,我其實好乖㗎,係發生咗控制唔到嘅事,我好似失控咗咁。所以,家人以為我精神有問題。 

 

綁住我嘅手腳,係唯一方法(控制住我)。

 

但佢哋唔知,我覺得係好大侮辱,我好嬲,真係好嬲,嬲到想殺死佢哋。

(「小女孩」這想法是極之錯誤的,應該誠心懺悔,否則,會種下萬刧不復的惡因。)

 

係, 師父知道,真係好厲害,(我)係有嘢,但佢哋(惡魔)目標都唔係我,係我媽媽。嗰啲惡魔,原本係要對付我媽媽,但當時媽媽時運高,惡魔無計可施。

 

當時(未出事前),我鍾意一個人玩,坐埋一角自己玩公仔,鍾意同公仔玩,一邊玩,一邊講心事。

 

公仔好乖,靜靜聽我講,有時同我笑。我同公仔玩得好開心,笑笑笑,家人話我傻咗,見我對住公仔就笑,家人跟我說話都聽唔到。

 

師父,惡魔其實唔係咁惡㗎,佢哋有時都好友善,本質唔差,都係環境因素做成。

 

師父,剛才您都睇到(我離世之後),係,我穿着米色長袍,時時屈膝蹲在牆邊,垂頭喪氣。我講唔出點解,可能太悶,太唔開心。應該話,開心感覺係點樣,我都忘記咗。 師父,多謝你哋俾機會我!我可以同 師父傾偈,我好開心。雖然東南西北,相隔好遠好遠。但靈魂係無阻隔嘅。不但沒地域阻隔,沒語言障礙,也沒時間嘅距離。

 

只要連到線,我就有機會逃出生天(等待輪迴)。我等人救我,幫我,等咗好耐好耐。

 

有神父、修女都嚟過,都係想收(伏)咗我,唔係嚟幫我,但佢哋無人能夠做到;收唔到我,俾我嚇親嘅人都唔少。我都唔想,我只係想佢哋聽我講嘢。有人想感覺下係咪真有靈體在,我只係順應要求,幫佢哋。我會拍下佢哋,摸下佢哋,(嚇佢哋)同佢哋玩下。

 

唔係人人都感應到我哋嘅,係佢哋能量弱,好細膽,或者個人(品)好衰,先至會感覺到,甚至見到我哋。

 

留係嗰度太耐,我好唔開心,覺得好辛苦,好無意思。一切都唔係我想像中咁樣,真係好辛苦。

 

我好想再做人。做人有好多好玩嘅地方,可以走來走去,可以瞓覺同返學,可以食嘢,可以喊,可以笑,可以長大,可以變老,可以有朋友,真係好好。

 

師父,多謝你,希望你哋個個開心、幸福。多謝晒!

 

師父,如果可以⋯⋯我話,如果,如果真係可以,我想,跟住 師父,睇下你哋嘅世界(同埋生活),我想,如果可以,我都會做得好好,都一樣幫到人。

 

係嘅, 師父,俾你睇到,我前一生係女巫,係個好貪錢,品性好差嘅女巫,仲時時破壞他人家庭幸福,破壞人好事,簡單講,中國人講嘅,十惡不赦。

 

害我嘅惡魔,喺嗰生(前生,我做女巫嗰生),俾我害到雞毛鴨血。佢好深仇大恨,(就算我已經輪迴)事必要搵到我,要血債血償,要我求生不得,求死不能。我都係知道無耐(原來前生同惡魔有寃仇)。知道之後,我無再怨佢,仲覺得難怪自己無端端遇到惡魔,遇到咁悽慘嘅際遇。

 

師父,我同你哋 祖師講咗想跟住 師父,我填咗表格,但未知得唔得。但無論如何,我都想多謝 師父同 師父嘅徒弟。多謝大家,多謝,多謝好多覺得我好慘嘅人,與此同時,要同被我嚇親,俾我捉弄過嘅人講聲:『對唔住,對唔住,請原諒我嘅無知!』祝大家幸福快樂!

 

師父! 師父! 師父!

 

好,我要再次多謝 師父!多謝你哋 祖師同菩薩,仲有您哥哥(法尊先師),仲有(天)兵(天)將,多謝天使同神仙!

 

最後,都係多謝 師父,多謝大家!

 

再見, 師父!」

 

23:35 畢

 

 

 868 total views,  3 views today

 

Others Post...