《晴明錄》幫咗人開聲求師父,成個人鬆晒,舒服晒!

 

2023.11攝於江西定南

 

2023年11月23日  02:23

 

 

[娟娟]很開心笑着:「 師父,係呀,係我呀! 師父您好!好多人叫我做娟娟,我好鍾意!

 

師父,我好開心,終於見到您,可以同您傾偈。凍咗噃,您使唔使着返件衫(外套)先?

 

唔好意思呀,要 師父咁夜起身同我傾偈!

 

師父呀⋯⋯

 

您好靚!真係傳說中咁,好靚女!對唔住,我唔應該咁樣講,唔應該咁樣形容 師父,應該話係莊嚴,我唔識講, 二哥教我講。對唔住!

 

師父,唔係嘅!我唔係唔甘心,只不過真係有啲說話想同 師父講。想透過 師父金口,話俾有緣人聽:『原來一生真係好快就過咗去,無得返轉頭,無得由頭開始。真嘅,無論係有冇遺憾,都要接受現實。』

 

師父、(識娟娟嘅)有緣人,我而家好好,有食有住,大富大貴。係喇,就係咁喇,我無去到主嗰度,我喺天道,過天人嘅生活。都唔錯喇,都幾好㗎喇。都算心甘情願囉!

 

師父,你 二哥好靚仔⋯⋯對唔住,我又係唔識講,應該話好脫俗,好莊嚴。 師父,原來得道嘅人真係好唔同樣㗎!好奇怪(唔識點形容),好特別,好唔同!

 

師父,我好鍾意呢度, 師父個館呢度。好靜,好舒服,好莊嚴。係,係你哋 祖師個壇好舒服,好莊嚴!感恩 師父!多謝 師父!

 

師父,真係講您都唔信,係亞鍾⋯⋯ 師父你都早知道喇!係,係佢話我知,想我同 師父講聲,多謝 師父,感恩 師父!

 

係, 師父,係咁嘅,真係唔講大家都唔知嘅!我哋(離世嘅)有個演藝人協會,係上面特准設立嘅!所有演藝界台前幕後嘅從業員都可以參加。當然,係喇,有啲就得道嘅,去咗淨土嗰啲,好少出席,天人、地獄、甚至(少數特選)餓鬼,都可以參加(出席)。

 

大約係人間一個月左右,會有一次大會。出席嘅,胸前會有個牌,唔同界別就唔同顏色。例如,天道嘅橙黃色;地獄嘅,黑紅色;餓鬼嘅,冇色;開會嘅時候,因為界別唔同,氣場好唔同,大家睇到大家,但唔會走到唔同嘅界別度傾偈。點樣傾偈呢?我哋係會用心靈感應,譬如話亞鍾,佢同天人嘅亞甲溝通,但天人亞甲心裏面,即係意念裡面冇亞鍾,咁亞鍾就唔會同天人甲溝通到。

 

亞鍾好多謝 師父,好想我幫佢搵 師父,代佢多謝 師父!佢話,如果有來生,如果可以見到 師父,佢好想親自拜會 師父,多謝 師父救命之恩!佢話,佢唔想(死),但係自己唔爭氣,賭輸咗,好大鑊,唔死都冇用。但死咗之後仲大鑊,散晒,真係無彎轉。佢話好多謝亞張,係亞張叫佢搵 師父,話 師父好慈悲,一定會幫佢。但(亞張)佢講明,佢話亞鍾係一定埋唔到 師父身,就係連想吓( 師父法號)都唔得,因為(亞鍾)罪孽深重。但亞張真係好好,佢同亞鍾講:『有志者事竟成,一定會有機會嘅。』講完,亞張都(好大損耗)即刻冧晒。(像是穿着整齊衣服的人,肉身瞬間消失了,整套衣服突然掉在地上一樣。)

 

師父,係呀,我哋聚會嘅時候,全部都係有返做人嗰時個樣(同身型),就好似在生嗰時一樣。但,當然啦,呢個係幻象。目的係俾大家認得出大家。得咗道嘅,包括天人,都講吓自己在生時做過啲咩,點解會得道。上面(諸佛菩薩)嘅目的,係等地獄同餓鬼眾生心生羨慕,心生歡喜,等佢哋有機會學道,元神聚合就可以投胎做人。希望嗰啲眾生帶住好嘅記憶,做人就要好好珍惜,好好做人,唔好再做衰嘢。

 

係啦, 師父,千個,萬個,萬萬個(餓鬼)之中,會經過呢個機會,仲帶到一啲啲(要洗心革面)記憶,會重新做人。

 

師父,唔講啦,阻 師父休息,唔好意思!但係, 師父呀,我真係好開心,可以咁近距離同 師父傾偈,真係覺得好舒服!好多謝 師父!

 

呀,仲有,亞菲姐話好多謝 師父,但佢未夠分,未走得(未可輪迴),但佢話自己舒服咗好多,多謝 師父!仲有,佢話想 師父保佑佢個女健健康康、開開心心!

 

師父,仲有,有一個(唔出名),師父唔識佢嘅,佢話都係多謝 師父!佢想早啲投胎,問 師父可唔可以幫吓佢。佢話,佢自己都唔係幾記得自己叫咩名,唔知係亞明定亞文。(即時見到亞明/亞文左邊面近鼻翼二厘米左右,有一粒好大粒嘅癦,知道佢生前係做幕後嘅,係剪接。亞明/亞文即時豎起兩隻大拇指。)

 

師父,真係唔講喇,我再講就越嚟越多『人』嚟搵 師父啦!

 

師父,講完,我成個鬆晒,幫咗『人』開咗聲求 師父幫佢哋,我真係舒服晒。多謝 師父!

 

後會有期,再見!」

 

娟娟笑着揮手道別。

 

03:21

 

 

 236 total views,  1 views today

 

Others Post...