法玄師父請神後開示弟子眾 念佛

 

 

「阿彌陀佛呢四個字,呢個佛名號,係有無量光無量壽嘅意思。人,係需要有陽光,個人先會精神,花草樹木,有陽光,先會生長得靚;我哋恭喜老人家,多福多壽,長命百歲,所以呢句佛號其實有呢個含意喺度。無量光,即係好光好光,無量壽,即係話當我咃在世嘅時候,得到 諸佛菩薩嘅加持;與此同時,最重要嘅係,有呢個緣分學佛,念佛號,心念係希望去 阿彌陀佛淨土嘅話,我話你聽,因為你乖,你有做功課,同埋你有改善自己,修正自己,係肯定做得好好嘅話,西方三聖,阿彌陀佛,觀音菩薩,仲有大勢至菩薩,就會親自嚟帶我哋返上去……

 

所以而家平時要管好自己,唔係响師父面前先至立正,你喺師父面前立正,我最多一日見你五分鐘,或者食餐飯,一個鐘、兩個鐘、三個鐘?重要係自己管好自己,念佛,每日就係念佛。念佛嘅方便就係,平時喺咩情況之下都可以念,你响心裏面念,唔念出聲,你打扮到好靚,人哋唔知你,原來你已經修緊㗎喇。

 

你為你自己去修,『南無阿彌陀佛』,甚至你係可以每日定一個時間,如果屋企有菩薩位就菩薩位,無菩薩位就當天,可以將呢句佛號,迴向俾屋企人或者父母,身體健康,可以稟嘅,但係,一段時間之後,要無念無求,咁樣念呢句佛號,就最殊勝!唔使開聲,諸佛菩薩一樣知你要啲咩。

 

但係,有可能我哋都會遇到考驗嘅,『哎吔,我平時行路好小心嗰喎,今日都好小心,點解我會棘腳嘅?棘腳都不特只,仲趺咗喺度!』我話俾你聽,歡喜心,輕受,輕輕受咗喇。所以平時念佛好重要,會有一道光包住我哋,我哋自己睇唔到,修行人睇到,上天下地睇到,虛空界會睇到……總之,喺心裏面念佛,『南無阿彌陀佛』,平時出入啲咩地方都可以念,自己做自己嘅功課,係會受到加持。」

 

 

 

弟子筆錄326A095 2023.05.06 14:03

 

 

 557 total views,  1 views today

 

Others Post...