《晴明錄》原來要去淨土係唔容易㗎

 

攝於江西定南

 

2023年4月10日  20:57

 

先亞Dee:「哎,原來要去淨土係唔容易㗎!我仲未得,未夠分。唔該你話俾我啲家姐同妹聽啦(可以念經迴向俾我往生淨土)!我好多謝佢哋咁錫我,呢一生同佢哋做姊妹真係好,真係好開心;走埋一齊扮下靚,一齊食,一齊講東講西,講下笑,真係好好。

 

(笑着)嘩!乜你原來平時真係咁忙㗎!(先亞Dee再笑着,鬆鬆肩。)

 

哎……唔係,係 師父。你好叻啊,我識到你,我覺得自己好威!

 

尋晚,你過嚟坐,我已經好開心,大家咁耐無見,係老咗啲,但其實無咩變,依然係咁靚女。

 

你走咗(離開殯儀館禮堂)之後,有其他堂嘅主家人(離世者)過嚟,問我點解會識你。我話我哋識咗幾十年,雖然呢十幾(廿)年無見,但 師父都掛住我,專登嚟送我一程。我好開心,好多謝 師父!

 

師父,你要保重,唔好咁操勞。

 

我聽到家姐講表姐嘅事,我推佢,想叫佢唔好講,不過家姐感覺唔到。咩人咩事,都過去,無緣,講咩都無用,(講)都無意思。

 

好多謝你講我嘅事時留筆。係嘅,過去咗嘅,唔開心嘅,都唔好諗。

 

係呀,你同我多謝亞然啦,佢真係好有心,多謝佢!仲有,想你幫我同佢(榮)講,一切都已經過去喇,我真係已經原諒咗佢,叫佢唔好放喺心。同埋,多謝X寶同X珠,(嚟殯儀館坐)有心喇!多謝你哋咁錫我個仔!榮,個仔係乖,係生性,但你自己都要保重,照顧好自己。如果有來生,我哋可以做朋友,好朋友,咩都傾得嘅好朋友。

 

無喇,無咩特別想講喇。係,多謝你二哥,佢有嚟睇我,同埋表哥(亞銳)嚟,我好開心。雖然我唔識得二哥,但係第一次見都覺得好親切。亞銳同我講,佢成日同二哥一齊,跟二哥學嘢,跟二哥去做嘢(幫人、救人)。我問亞銳,做咩嘢啊?佢話好難解釋俾我聽,總之就係做好事啦!

 

我好好奇,問亞銳,咁我可唔可以同佢一樣,都係跟住二哥?我咩都肯做㗎,幫到人,我都好開心㗎!

 

亞銳話唔係想跟就可以跟,係 祖師爺安排、批准先得。

 

咁我就無再問亞銳。我問你二哥,我可唔可以同亞銳一齊跟住佢。二哥話隨緣,一切自有安排。二哥仲話:『妳功德未夠,呢段時間(49日)好關鍵,乖乖做好功課,加埋家人親友功德迴向,睇上面( 祖師爺、諸佛菩薩)點安排啦!好喇,我哋(二哥同亞銳)要走喇,好多嘢做。』二哥臨走再同我講:『你乖乖哋,俾啲心機啊,機會係存在嘅!』

 

二哥同亞銳”fit”(拂)一聲就唔見咗,有陣濛濛嘅煙,真係好似做戲咁。

 

師父啊,知道你好忙,唔阻你啦!希望我好似二哥咁講,揸緊呢49日,做足功課,有機會跟住二哥學嘢同幫人,又可以間中見到 師父。

 

仲有,多謝 師父讚我,講得我咁好,又話我(出殯)個妝化得好靚,係呀,我都覺得係(好靚),我好鍾意。

 

好喇,我走喇,新仔(離世日子短)唔嚟得咁耐。多謝 師父!感恩 師父!

 

感恩 祖師爺!
感恩 諸佛菩薩!

 

感恩 二哥同亞銳!
感恩我嘅兄弟姊妹、家人、親友!
感恩 師父!
祝大家身體健康、平平安安!
有緣(他生或淨土)再見!

 

南無阿彌陀佛」
21:43 畢

 

 

 264 total views,  1 views today

 

Others Post...