《晴明錄》風光轉眼就過去

 

 

2022年11月23日 15:45

 

「好多謝您, 師父!

 

好開心,相隔咁遠,(在世時)互不相識,一念之間就能通達,互交心得。

 

法玄師父,真係好多謝您!我而家好好,覺得好舒服,心好自在,完全無束縛。「她」,我都見到佢喇!佢好有心,過嚟見我,嚟祝賀我(去到淨土)。係,我返咗上去(淨土)喇!

 

原來,時間過得真係好快,轉眼,幾十年就過咗去。風光(幾十年)都係轉眼就過去,所以,做人真係無需要執着。

 

我好開心,好感恩!(今生)遇到好愛自己嘅人(丈夫),有一個好幸福嘅家庭(兒女雙全)。可以話呢一生真係無白過,真嘅,(我)好幸福,好滿足,好感恩!

 

師父啊!知道您真係好忙,唔想阻您咁耐(多時間)! 師父,日後,我哋會再見,到時,想聽吓 師父今生學道、修道嘅感受! 二哥( 法尊先師)嚟咗喇,我哋返去喇! 師父,請保重,南無阿彌陀佛!

 

感恩今生遇到嘅所有人,(家人親友們)大家唔使掛心,大家請保重!有緣自然再見!」

 

這位女往生者合十微笑。

 

 

16:00 畢

 

 

 509 total views,  1 views today

 

Others Post...