《晴明錄》人死如燈滅?

 

 

2022年11月7日  21:59

 

「師父!晚上好!

 

師父,點解(唔明) 師父肯幫我哋?唔明,係見到我哋好可憐?係點解?

 

正如 師父頭先寫嘅:『好多人都有問題(想問),但未必有答案。』

 

師父,喺街流離浪(粵音朗)盪,唔係我想嘅。無辦法,係自己唔爭氣,死都唔服,死唔眼閉,死淨把口。但日月過去,見唔到光,見唔到希望,漸漸絕望,就好似喺無底深潭咁,永無出離嘅一日。真係好慘!

 

師父,好奇怪,人死咗之後,無牽無掛,其實應該係好幸福,就係 (法玄)師父講嘅,啲(出家)師父都係咁講嘅,經文講嘅『無罣礙』。但原來唔係咁嘅。『無罣礙』同(因)無人無物,想掛無得掛所以講到唔使掛,係兩回事。

 

師父,好得意,(死咗之後)有時覺得好自由,有時又覺得點解自己咁慘?但戇居居咁,永遠搵唔到答案。又或者,好彩無答案。如果,假如,我係話,如果,知道(記起)自己十惡不赦,仲會開心咩?仲會覺得好自由咩?唔係嘅!起碼我自己就唔係咁諗。

 

時間過咗幾耐(多久)我唔知,淨係知道就係咁,(死咗之後)日日都係咁過。有時會突然諗番起未死之前嘅生活片段,會好驚,乜原來我以前係咁㗎!又會覺得,真係好衰,自己攞嚟衰,有嘅時候唔珍惜,無咗得個恨字。

 

師父,我以前(生前)做打鐵嘅,係個打鐵佬。由朝做到晚,一年365日無時停。唔好講家庭溫暖,講誇張啲都做到有家歸不得。因為忙起上嚟真係無時停。

 

師父,打鐵真係好辛苦,子承父業,我無得揀。我兄弟姊妹多,自己又讀唔到書,好細個就要出老豆舖頭幫手,仲成日俾老豆鬧我死蠢,食塞米,唔爭氣。就係俾老豆鬧得多,(所以)我同老豆完全無感情。係自細食佢嘅飯,自己又唔爭氣,又無膽離家出走,跟住個老豆,做吓做吓,就無諗過轉行。

 

之後,結埋婚,生埋幾個仔女,無得飛(唯有接受現實)。係嘅,做人應該要實際啲嘅。我生咗兩個仔一個女,個女似我,讀書唔成,(個女)好細個就俾人攪大咗個肚。好彩個衰仔認數,兩個人就好早生仔。嗰條友仔做工廠嘅,人係蠢蠢哋,都好,夠老實。係滾我個女嘅時候唔老實,所以攪大咗(個肚)。

 

多謝 二哥,俾我睇番以前自己做過嘅嘢,所以講到啲俾 師父聽!

 

二哥叫我長話短說,講重點。係嘅,多謝 二哥!感恩(二哥)⋯⋯係,應該先感恩 祖師爺!感恩 伏英老師公同 菩薩!感恩 師父!感恩 二哥菩薩!」

 

(二哥微笑:「咁識賣口乖,個個都係咁。啱嘅,要識感恩,要有禮貌!」)

 

「師父,重點係,原來人死咗之後,就算(家中安)有祖先(位),(往生者)自己心不在,或者心有不甘,都係會四圍去, 唔黐家嘅。最衰就係出咗去,覺得好自由,好瀟灑,就會唔記得咗屋企,慢慢就會覺得自己好淒涼。到想返屋企(祖先位),又覺得唔慣,行來行去,地方細細。有時睇到屋企人做埋啲衰嘢,自己又眼火爆,想冚佢哋一巴。不過,知道得個想字,做唔到嘅,慢慢就覺得唔好嘥氣。

 

仲有, 師父,我想講,屋企人無宗教信仰,自己死前又係信錢唔信人,咩都唔信,到死咗喇,知道咩都無,渣都無;唔係,係得番啲骨灰。屋企人領到我啲骨灰,新鮮熱辣,仲會有啲感受、有啲眼淚。攤凍咗之後,骨灰即係垃圾,劈埋一邊。

 

唉!人死如燈滅?唔知,唔識講。

 

多謝 師父!知道 師父好用神,都聽我講,俾機會我講,我真心講句多謝!好多謝!好感恩!

 

師父啊!係呀, 師父成日講好可惜太少人知道(因果同輪迴真道理)。但 師父,我哋好好彩,有 祖師爺同 菩薩放行,俾我哋同 師父講嘢,俾多啲人知道,又俾下界知道,有機緣就要好好把握住,機會過咗就無。

 

多謝 菩薩俾我哋嚟領功德,感恩 祖師爺!感恩 佛菩薩!

 

祝 師父身體健康!
祝 師伯(師叔)身體健康!
祝師兄弟身體健康!

 

師父,我當咗你係我 師父㗎喇!你收唔收我呢個徒弟都無關係,我認定咗你係我 師父,我哋打鐵佬,鐵咗心就唔會變,將來,我知道,一定會見番 師父,向師父斟茶遞水,叩頭俾 師父。 師父請保重!

 

我哋幾個走先喇!
多謝 師父!

 

南無阿彌陀佛

 

係 師父,我叫做[亞左],多謝 師父!」

 

[亞左]合十準備退出去時,遠遠站在後面的,有很多善靈,看不清多少位,能看到的,最少十多二十位。其所處環境很黑、很深而遠的,漸漸有些善靈散去,餘下十位八位。最後,跟住[亞左]一起領功德然後離去「報到」的,看清楚些,再數一數,是八位。

 

南無阿彌陀佛

 

 

23:09畢

 

 

 

 402 total views,  2 views today

 

Others Post...