《晴明錄》[d姐]有話要說

 

 

2022年2月28日 中午 12時30分

 

05:35 休息

 

08:15 陰天 15度
準備做功課。累,再休息。

 

09:34 接到弟子告知:工人d姐突然暈咗無反應無心跳。

 

「見到」有很強惡魔在工人身邊,還有幾個級數低些站開一段距離。告訴弟子要保持念佛;也要告知他家人不要出街,保持念佛。

 

09:53 突然想起。今早8點幾再睡,夢中與魔決鬥,幾個魔頭圍攻師父,大打一輪。魔頭銅牙利齒,力量超級強大。一輪大戰,雙方沒有勝負;但感極疲累。

 

10:20 聯絡弟子,告訴他:「(放心)二哥先師和護法在你身邊!你要保持念佛。」

 

10:40 「見到」二哥先師同d姐說話時,d姐(神識)好呆滯。她知道太太好錫自己,出事後誦經迴向給她時,還跟她講「唔使驚,會念經念佛祝佢快啲好番」。

 

d姐人好昏沉,要靠自己有求生意志才行。

 

10:45「看到」d姐(仍然昏迷,她的神識)見到好靚景象。

 

10:53 法玄去「睇」d姐,同d姐講:「我係你先生(工作主人)嘅師父,你唔使驚,好多人都想你快啲好番。你要加油!」d姐神識好啲,聽到,明白,但好弱。法玄告訴弟子:「我們要等,d姐明白師父講嘅『好多人』係你和太太,同埋d姐家人。」

 

11:55 弟子留言:「醫生剛說,d姐嘅情況好差,強心針已經打咗,冇其他嘢可以做,睇佢自己。」

 

12:07  弟子留言:「d姐要走了。」

 

12:28 弟子留言:「 師父,d姐離開了。(合什)」

 

12:29  法玄剛誦完經。見到[d姐]好開心,合掌多謝師父。

 

告訴弟子:「大家唔使擔心,[d姐]去到好嘅地方。大家保持良好心態;[d姐]好好。盡量唔好喊,免得影響[d姐]唔捨得,番唔到上去。」

 

d姐往生後,「見到」[她]很年輕很精神,證明得咗,成就咗,番到上去。

 

12:30  [d姐]有話要說:「師父,多謝您!多謝先生同太太!我好好,大家唔使擔心!請先生同我家人講,我好好,你哋唔好擔心!」

 

見到d姐臨走之前掛住恒恒,她意念摸了恒恒個頭,有不捨和祝福的意思,希望恒恒俾心機讀書。將來(來生)有機會再見。

 

「師父,我今生好滿足,可以認識 師父,我頭先見到 二哥(先師),因為唔識佢,同埋當時我狀態好差,我無咩反應。 二哥(先師)同我講係 師父二哥,叫我唔使驚,問我想留低定想去好嘅地方。我(當時)唔明,我皺住眉頭,無答,唔識答。 二哥(先師)話唔使急,你諗下先,但唔可以諗咁耐,機會過咗就無。我諗一諗,明白 二哥(先師)講嘅意思。我又好快,覺得個人好舒服,又見到好靚好靚嘅景象,個人開始輕飄飄,好開心。好快,個天好光好光,光亮又唔刺眼,有一種好特別嘅感覺,好開心好開心,講唔到點解咁開心,講唔到開心到咩程度。係從來未試過咁開心,個人好舒服,好輕,好自在,無辦法形容。

 

師父,好多謝您!我好有福。雖然今生唔係大富大貴,家境唔係好,仲要離鄉別井。好好彩,先生同太太對我好好,對我好似家人咁。我時時都同鄉里、朋友姊妹講,我唔似打工,因為有家嘅感覺。雖然,有時太太好大聲講嘢,但我唔會覺得係鬧我。我好感恩,可能,有好心有好報。我對人都好好㗎,不過我唔識賣口乖,唔識講嘢氹人開心,但我唔貪心,所以,好多人對我都好好。

 

我好多謝家人,但突然離開,要令家人傷心,我真對唔住,我唔想(咁㗎)!但係,中國人講人生無常,呢個係事實,我哋要接受。希望家人唔好傷心。

 

先生、太太,多謝你哋!我好幸運,能夠同你哋一齊生活,我學識好多嘢,見到恒恒同妹妹長大,我覺得自己好似你哋家人一份子,一齊笑,一齊食,真係好開心。多謝你哋!要你哋幫我執手尾(衣服雜物及幫手安排後事)真係過意唔去。我去到另一個國度,會繼續祝福先生一家人平安。先生,唔好咁夜瞓,收工就早啲休息,身體要緊。對唔住,我只係你哋嘅工人,我無資格講咁多。但係,我走喇,我真心希望你哋一家人都好。先生,真係多謝你,多謝太太,多謝兩個小朋友,多謝你哋鄰舍、親朋、好友!」

 

(d姐跪在地上誠心合十,三拜禮謝法玄。)

 

d姐說:「 師父,您個壇好靚,好靚。多謝您哋 祖師同菩薩!多謝 師父!多謝先生同太太!再見啦!」

 

[SUTIAH]  d姐很開心,合十後退。

 

勸勉弟子:縱使不捨,知道[d姐]去到好地方,我們應該為之感恩,好好祝福[她]。

 

13:06 記錄畢。

 

南無阿彌陀佛

 

註:[d姐],印尼外傭,是一位十分虔誠的回教徒,每日依時誠心參拜;身體一向健康,無病無痛的[d姐]對人友善,工作盡責。月前在工作了16年的僱主家中暈倒,送院後往生。

 

 1,038 total views,  2 views today

 

Others Post...