《晴明錄》罪靈ABC說:做人真係好好,唔應該自殺!

 

2021年3月29日 (星期一)下午3時14分

 

罪靈哭着向法玄訴說:「我都唔想㗎, 師父!」

 

鳴⋯⋯嗚⋯⋯

 

罪靈哭喊着說:「我死得好慘,撻落嚟……死咗之後,真係魂飛魄散,好驚囉!但係驚又無用,因為於事無補。仲有,嗰啲, 師父有時叫(佢地做)善靈,有時叫ge le,佢哋好衰,佢哋謑*我哋新手*,撻落嚟嗰陣,佢咃會圍觀,拍手掌,笑。

 

我得15歲咋,都未成年。我羨慕(亡靈)有神主牌,我哋遊魂冇,(連)祖先位都坐唔到。

 

見到 師父係好驚,但驚都於事無補。我跟嗰個𡃁妹,跟咗好耐好耐,但有老嘢*笑我,話跟佢冇用,佢後面(有個 師父)好有料,會散㗎*,佢*好衰……我唔理佢,我仲要(繼續)等機會,冇辦法,因為想 師父幫我;仲有,呯!好響,一坺*散開。最衰係圍觀嗰啲*,話我死得未算樣衰,再衰啲仲好,唔怪得啲人話(佢地係)衰鬼*。

 

我等咗好耐(先至有機會見到 師父),(而家)二哥*趕我啦,話我肉酸。梗係啦,撻落嚟,散晒*,死得樣衰。我求咗好耐,你哋 祖師爺真係好,話 師父慈悲,幫唔幫到再講*,因為跌落嚟,靈都冇咗;好彩好多人燒金銀衣紙,有啲人念經,我哋都有少少著數⋯⋯其實好多人唔信,話 師父無料……又有人覺得 師父扮晒嘢。好多土地知 師父有料到,成日叫我哋搵 師父,但護法唔俾我哋入(壇)。土地好好,真係白鬚白髮,土地婆好靚好慈祥。

 

原來做人好好,你哋 師伯*食緊麵包,我哋好耐冇食嘢,風都冇得食,水都冇得飲,尿就有,啲人飲醉周街疴尿,又臭又餲*,好過冇;(有時)有做人感覺,(所以)好想飲水,但冇水飲,(唯有)尿都飲,尿黃黔黔*好臭,原來做人真係好好,唔應該自殺,唔係死咗一了百了,死咗冇彎轉,(又)冇食冇飲,無家可歸。

 

師姐,我好羨慕你哋⋯⋯你哋二哥好好(俾機會我見 師父),而家叫我走,話唔好阻住 師父,但 祖師爺俾我講,唔俾(嘅話),我都講唔到。(我)仲有嘢想講,(略去人名)個人好蠢,蠢都好,蠢人唔會呃人,呃人自己個心唔安樂,唔講啦,唔可以講咁耐,你哋 師父知我叫咩名,但 師父唔想落個名*, 師父話(叫我)ABC,是但啦,反正死咗都冇名,又冇神主牌。感恩,嗚⋯⋯嗚(哭)⋯⋯感恩 師父!感恩 祖師爺!感恩 諸佛菩薩!感恩 護法菩薩!感恩師姐!二哥教我講(嘅),我走啦,來生見到你哋我會好好多謝你哋,我走啦,我唔係有心整個超級恐怖嘅樣嚇你哋 師父,我已經好努力扮到好恐怖, 師父唔驚因為有料到, 師父話笑料。南無阿彌陀佛」

 

師父微信通話弟子法今筆錄

 

註釋:

謑 :欺負,使人為難;含有盛氣凌人、威嚇之意。根據粵語漢語對照詞典,『謑』正讀 hai5, 口語讀作 haa1。白字多被寫作蝦/哈/呵人。

新手:寃死靈魂。

老嘢:老亡靈。

會散㗎:指如果被 師父施法打,寃靈就會魂飛魄散。

佢:指老亡靈

坺:根據粵語漢語對照詞典,粵拼 paat9。量詞,攤,用於糊狀物如泥等:一坺泥(一攤爛泥巴);一坺牛屎(一攤牛糞)。

嗰啲:指寃靈。

衰鬼:同時用來形容好壞嘅人。

二哥: 法尊先師。

散晒:指人嘅軀體。

幫唔幫到再講:需要看罪靈接下來有沒有點點緣分同福報。

師伯: 法然師伯。

餲:形容氣味臊臭。

黃黔黔:坊间形容黄叫「黄禽禽」。

師父唔想落個名:因為 師父知道罪靈為何尋死,為了保住罪靈尊嚴,不想公開。

 

 885 total views,  2 views today

 

Others Post...