《晴明錄》先法力:我真係想搵窿瓹

 

 

2024年1月21日12:41
先麥法力往生後第三天

 

12:36 先法力跪地向師父拜謝。
12:39 先法力:「我仲有啲嘢想同 師父講啊!」

 

12:41

 

先法力:「 師父!我感恩跟到您,原來真係唔容易!

 

以前都知道 師父忙,成日都係為咗人。而家,(我)走咗,無咗肉身,可以四圍去,可以睇清楚好多嘢!

 

感恩 祖師爺俾 二哥(先師)嚟接我(往生),我掹住衫尾勉勉強強上到去。 二哥叫我唔好諗咁多嘢,叫我專心念佛,話諗得多,好散亂,無好處。好感恩 二哥!真嘅,死咗啦,往生咗,知多好多嘢!

 

首先,知道自己真係做得唔好,對 師父無禮!感恩 師父從來冇怪過我,仲成日想我乖乖地由頭做起,好好修。

 

記得 師父講過:『做唔好,學唔好,返唔到上去。』我聽嗰時,好驚,因為心裏面怨恨過 師父,成日話我呢樣嗰樣,成日淨係話我,又唔見 師父話第二個。原來,自己一直以嚟都做唔好,但只係以為自己係做得最好、最真心嗰個。 二哥俾我睇返以前衝撞 師父,對 師父無禮嘅片。當然,都有對師兄弟無禮嗰啲,都有睇到。我真係想搵窿瓹*。

 

師父,凍咗,着多件衫,唔好冷親。我啲仔女,麻煩 師父幫我睇住吓,辛苦 師父,唔該 師父,感恩 師父!

 

感恩 師伯一直護持 師父,好用心,好真心,好難得!有時見到我哋唔爭氣, 師伯心裏面好難過,但又唔話得我哋,因為見 師父都唔出聲,獨自承受。所以 師伯有時都忟忟哋。 師父,您好幸福,應該嘅! 大大師兄真係好好,係真係好好,我好想親自多謝佢,好孝順,好乖!可惜,我無機會(親自面對面講)喇!

 

師父,請您老人家保重,唔好咁操勞,小心身體!(我都唔想咁早接 師父!)

 

師父,我仲有好多嘢想講,但 二哥話俾 師父唞吓。麵包烘熱又凍返晒!

 

師父,我哋真係好好彩,跟到個咁無私嘅 師父!希望今次我真係可以順利過關,可以留喺上面( 祖師爺度)!我會努力加油, 師父唔好操心,我真係會努力,唔敢辜負 師父期望,多謝 師父!感恩 師父!感恩 師伯, 法然師伯!感恩法門為我誦經念佛嘅師叔伯、師兄弟!來生再見,唔係,係 祖師爺度再見!淨土再見!

 

南無阿彌陀佛」

 

先法力合十向 師父拜請,跟着 二哥回去。

 

13:05

 

 

搵窿瓹:瓹音捐,意指鑽進洞裏。

 

 

 

 269 total views,  2 views today

 

Others Post...