《晴明錄》淨土再見

 

 

2023年3月26日  02:19

 

 

法玄剛睡夢正濃時,突然醒來。

 

原來,離世三十多年的先外婆突然到訪。

 

先外婆:「大妹,我係阿婆呀!好多謝你念經俾我,好快我就去西方淨土喇!

 

時間過得好快,我走咗(離世)好多年。

 

其實,生前同死後都無聽過極樂淨土嘅事。好彩,我喺天界,都一段日子,好開心,咩(甚麼生前事)都唔記得,真係好開心!直至你功德迴向俾我一段日子之後,有位菩薩同我講:『你想唔想斷六道輪迴呀?』

 

因為未聽過,唔知咩叫輪迴。再投胎,唔通係?(難道是再投胎做人?)唔明,所以向菩薩請教。多謝菩薩,好有心機解釋過我聽,教我!

 

係,唔講咁多喇,嘈醒你無得瞓𠻹!

 

係,仲有,我見過你(先)亞媽喇,好叻女呀!叻過我(去咗淨土)!

 

係,我好快斷六道輪迴喇!(先外婆合十)今次嚟係要當面多謝你,祝你心想事成,家庭幸福!同我多謝你老公啦,佢好乖仔,(嗰年,1985年林家婚宴,我已經好老,飲宴離席時)佢孭過我,(知道我老到行唔到,由坐位孭我落樓坐車,)我唔會忘記。祝佢身體健康,幸福美滿!

 

我要返去喇,多謝你啊!你要保重,唔好咁夜瞓,保重!同埋,幫我多謝你個仔,佢好乖,咁錫你哋!我好多謝佢,我好開心你有個咁孝順嘅仔,真係好心有好報,真係好!

 

好喇,我走喇,你保重啊!第日(他日)淨土再見。

 

南無阿彌陀佛

 

先外婆合十拜退
(跟先二哥離場)

 

02:39 畢

 

 

 371 total views,  1 views today

 

Others Post...