《晴明錄》要睇開啲先至得

 

 

2023年1月29日  20:55

 

與澳門弟子新春吃飯,法x說有些事情,想跟師父說,忍了個多月,不知能否跟師父講。

 

弟子們都知道,師父閉關,加上新春不接個案的。

 

見到法x神情很緊張,告訴她,妳說妳的,問了,師父答否是師父的事。

 

法x說了兩句,身為師父的法玄,即時見到一位善靈,身材並不高大,瘦瘦的。

 

善靈[梁某根]出現的時候,樣子很愁,充滿怨氣,很不開心。

 

但很快,[梁某根]:「見到 師父,即時放鬆咗。」是的,見到[梁某根]神情瞬間的改變,是完全放下,開心了!

 

[梁某根]:「多謝 師父!感恩 師父!我想借 師父金口同家人講聲,我無事喇!而家好好,會跟 二哥返總壇叩頭,然後去報到。會去一個好啲嘅地方,學嘢。

 

師父,如果可以早啲識您,跟到 師父學嘢就好喇!

 

師父,門口嗰兩個係我啲friend,佢哋好好,好照顧我,我剛走(離世)嘅時候,喺(大廈)門口見到佢哋。我好唔開心。佢哋叫我睇開啲,唔係咁(死)就咁(死)㗎喇!要睇開啲先至得,如果唔係就越嚟越慘。

 

過咗幾日,幾多日唔知,佢哋(大廈門口認識嗰兩個善靈)帶咗我去見 土地公。 土地公真係好好,教我做人,教我『人既然死咗,都要接受現實,要叻仔啲,要放下,如果唔係,就會越嚟越慘。』

 

最奇怪係,我(死咗之後)唔記得咗啲屋企人,淨係知道自己好慘,死唔眼閉(唔甘心)。

 

師父,對唔住,阻 師父食飯,對唔住! 師父,如果可以,我想跟住 師父學嘢,然後幫人,幫好多好多人,好似 師父咁。

 

師父,而家(素餐館)門口有好多嗰啲(死咗嘅),都想 師父俾個機會佢哋,佢哋話想投胎,唔想再喺條街度走來走去,做無主孤魂。

 

師父,對唔住,仲有啲嘢想講,多謝亞儀,多謝亞儀個老公,多謝亞儀家人。

 

感恩 師父同 師伯!感恩 師父家人同徒弟仔!

 

感恩 師父!
感恩 二哥菩薩!
感恩 祖師爺!
感恩 佛菩薩!
南無阿彌陀佛」

 

21:10 畢

 

 

補充資料:

 

往生者:[梁某根],1946年出生,年輕時偷渡到香港,曾經做大佬(黑社會份子的頭目),生前很重(視)朋友。唯隨年紀漸長,記性變得不太好。

 

往生時間:2023年1月1日,晚上約10時左右。

 

大廈看更(保安)發現涉事單位有水漏出屋外,引致門外走廊水浸,拍門無人回應,遂即報警,消防員到場破門入屋,發現地上鋪了一塊蓆,放了個枕頭,而往生者便是睡在蓆上,電話則放在床上;同時,廚房水喉開着,水不斷的流動,流出屋外。

 

[梁某根]這番操作,是知道自己時限已到,不想打擾兒女,又怕離世日久未被發現而發出惡臭影響鄰居。

 

根據澳門司警調查,由於死者有少許屍班,估計應該已離世數天。[梁某根]女兒Manie查看往生者電話記錄,最後通話是12月27日。

 

Manie:「阿爸長期食煙,胃間中唔舒服。同仔女近兩、三年關係變差,成日問仔女攞錢同班朋友去(大陸)玩……之後仲受人疏擺,出律師信告個仔(Manie弟弟),話要攞番層樓。2021年5月,阿爸搬咗出去住,2022年9月,再搬到出事單位。2022年10月左右,我番去睇阿爸,發現佢講說話時好似有啲嘢(東西)撻住喉嚨……後來覺得唔對路,就同弟婦再去睇吓佢(阿爸),竟發現佢飲緊生水,腳又好似有啲黑;之後再有一次,阿爸喺電話度講左句:『個心唔跳啦』,當晚我即刻去睇佢,見佢又冇異樣。2022年12月23日,係我最後一次見阿爸,當時中咗(自己確診)新冠,所以買咗飯同放低錢俾佢之後,就好快離開,唔知點解,當時已經感覺,同阿爸可能係見一次少一次。」

 

Manie是法x相識20年的好朋友,讀書時期不時會去對方家中玩樂,閒聊相聚,所以雙方父母都認識她們,而且很親近。Manie媽媽7年前往生, 師父慈悲,與法x及法x家人同往其殯禮,感恩 師父!

 

師父曾告知,法x和 Manie前生是「好好好」朋友,所以今生緣分都好深。

 

 

 

 473 total views,  1 views today

 

Others Post...