《晴明錄》淨土莊嚴 唯修得證

 

2022年10月27日 00:22

 

很開心的「他」微笑着,很自然的輕輕柔柔的擺動身體:「 師父啊!好得意啊!點解可以咁嘅(眨眨眼笑)!

 

師父啊!我都走咗好耐喇!無咩人記得我㗎喇!應該係話,識我嘅人走得嘅都走咗,未走嘅都有番咁上下年紀,老咗唔係掛住病要成日睇醫生,就係掛住玩(襯仲有命)。後生嗰批(歌手)唔識我,識都只係聽過下我個名,同埋聽過曾經熱爆嘅主題曲。

 

師父啊!係我聽到有 二哥呢個大名,覺得好好玩。(覺得)可以同 師父連線,講啲秘密嘢,自己就可以升呢(Level /級數),真係好好玩,好得意。所以我就去搵 二哥,同 二哥講,我又想玩。 二哥好嚴肅咁同我講:『唔係玩。唔好以為係玩玩下咁,咁諗係好無禮。』

 

我即刻同 二哥講對唔住,我唔係咁嘅意思,我唔識點講,失禮晒。 二哥,唔好嬲,原諒我呢個淨係識唱歌,唔識講嘢嘅人。真係好對唔住。

 

二哥即時放輕鬆番啲,同我講:『得㗎啦,搵得我,都係想搵 法玄師父啫,知㗎喇!幾時可以見 師父,我而家答唔到你。你等下先啦!』

 

我即時多謝 二哥,話『唔該晒』。我其實只係好奇(同 師父連線)係點樣一回事,所以八卦下啫! 師父,我而家都幾好㗎,咩都唔使做,有得食,有錢使,又唔使唱歌(唔通唱俾鬼聽咩),唔使練歌、排舞,又唔使拍嘢,好free(自由)。

 

我有時都落去(凡間)行下。覺得呢個世界變化好大,成個世界唔同咗咁。唔鍾意(而家嘅世界)。都係以前生活嘅年代好,肯做肯搏(命努力)就有好多機會。而家,十八般武藝都贏唔到起跑線。我係咪好犀利呢?而家嘅流行語我都識。

 

師父,我而家喺上界,但唔係佛界(淨土)。但都覺得好幸福、好自由。所以我間中會嚟陽間行下,(睇陽間新嘢)充下電(笑得好開心),我都有啲friend上咗嚟。但我哋唔係成日見,各有各上堂(學嘢)。

 

師父啊!唔講咁多喇,好夜喇,唔阻 師父休息。 師父請保重⋯⋯

 

『她』嚟探過我,我好多謝佢(咁關心我)!佢教我念佛,同我講淨土莊嚴,唯修得證。仲叫我問候 師父,多謝 師父掛念,多謝 師父功德迴向,話第日喺淨土見,到時會同埋 二哥,跟埋 祖師爺嚟接 師父。 師父請保重!

 

仲有,有個叫阿德嘅人,啱啱同我講,都係叫我幫佢同 師父打聲招呼,問侯 師父,請 師父唔好咁辛苦,要多啲休息。仲有,問 師父點解唔收𡃁妹做徒弟?𡃁妹係難教啲,但如果有機會俾佢跟 師父,佢(命運)先會有機會好轉同乖啲。

 

師父,多謝你俾機會我,聽我講嘢。(有無咩想同任何人講?)無喇,都係嗰句,好多人都忘記咗我,我都唔滾搞(騷擾)佢哋喇!明白嘅, 師父! 師父唔想用我個真名或藝名,好啊!明嘅⋯⋯有緣人睇到,信嘅,就唔需要知道我係邊個,唔信嘅,鍾意攪是非嘅人就會犯口業, 師父唔想。

 

好,咁,唔好 師父費神幫我諗個名(化名)喇,等我諗下先,簡單啲就好,最好連識我嘅人睇到個名(化名)都唔知係我。咁,張三已經有喇,我又唔鍾意用李四,em……阿文喇,哈哈哈,我唔係玩嘢,(哈哈)夠普通。一於叫阿文。多謝 師父!感恩 師父! 師父保重!我會俾心機跟 二哥學嘢,爭取生淨土,多謝 師父!多謝 二哥!

 

係,係感恩 祖師爺!感恩 祖師爺!感恩 師公同菩薩!感恩 二哥!感恩 師父同 師父嘅家人,佢哋真係好好,咁支持 師父!

 

師父!如果嚟得切,我真係修到,去到淨土,日後 師父往生,我都會一齊嚟接 師父!多謝 師父俾機會我講咁耐,感恩 師父慈悲!後會有期,(合十)南無阿彌陀佛!

 

(仲有好多人想搵 師父啊!)

 

01:21 畢

 

 

 528 total views,  3 views today

 

Others Post...