《晴明錄》一線生機

 

2022年10月31日 11:40

 

「法玄師父,係我!

 

3年前,喺新馬路,唔係,係南灣,殷王子馬路見過 師父。 師父身發金光,行路好快,走路似風。當時我企喺政府大樓樓下,挨住條柱企喺度。突然, 師父走過,我仲懵吓懵吓咁,醒覺嘅時候, 師父已走到好遠。我對眼突然瞪大,大咗好幾倍咁,儍吓儍吓咁。真係醒一醒嗰時,發覺 師父無影無蹤。想跟住個方向試吓搵,原來想吓就得,唔係咁易再遇。

 

我當時有啲唔開心,應該係話好失望,點解自己咁唔爭氣,咁難得機會被我碰上,話失去就失去。

 

當然,嗰時真係唔知你係乜水。對唔住,真係無禮。唔係,係我真係有眼不識泰山,唔知當時見到嘅係何人。我一個俗人老粗,唔識講嘢,只係而家講番當時嘅情景同心境。但講真嗰句,無乜機會見到嘅金光,突然嚇呆咗,醒一醒都蘇州過後冇艇搭。無偈,時辰未到。

 

師父,後來點解我會『識 師父』呢?話說,好似做戲咁⋯⋯

 

我(當時) 搵唔番 師父,都行咗附近幾條街,都搵唔到,都要接受現實。但所謂接受現實,其實唔係心甘情願嘅。(同自己講)咁又點呀?都無得勉強㗎!係有啲沮喪嘅,但又諗深一層,真有一線生機,見得一次,無理由無第二次見嘅。當時真係咁諗。

 

但,原來,真係點都諗唔到,無得再見就係無得再見,唉!

 

師父,說來話長,好似好簡單嘅事,對一啲人嚟講,原來絕對唔簡單。

 

師父呀,我好慘㗎!我都唔知自己點死、幾時死,係一啲記憶都無咗。淨係成日喺條街度行來行去,都唔知過咗幾耐,開始有啲諗法,覺得有啲唔對路(先知道原來自己已經死咗)。

 

(我喺度諗)點解條街無咩人,咁靜嘅?點解個天成X日黑X 鼆鼆(粵音蚊蚊)嘅?對唔住, 師父,(我講粗口)死性不改,整污糟 師父耳仔!對唔住!對唔住!

 

到我儍吓儍吓咁,開始諗點解嘅時候(一段日子),開始見到啲同類(已離世嘅人)。我哋都係各有各儍吓儍吓咁、 戇居居咁。又過咗一段時間,唔記得幾耐,唔知幾耐,我哋啲同類人,應該係話我哋人唔似人,鬼唔似鬼,成日喺條街度流離浪(粵音朗)盪,不知時日。

 

慢慢,有啲同類人開始熟口熟面,成日見來見去都係嗰幾個(想講嗰幾條友仔)。師父,我係咪叻咗呢?忍住,唔講粗俗話(微笑)。

 

師父,我哋有幾個,開始見到面都會有反應,當係打咗招呼。意思係話,唔會點頭或者揮手,唔知點解。之後,又過咗一段時間,開始,有一兩個『老友記』,我哋間中會噏吓嘢(聊天)。 師父,我又义開咗話題,對唔住。

 

係, 師父,係咁嘅,因為等呀等,揾呀揾,始終都無再見番 師父,當然係好失望啦!但無偈㗎,都要接受喇!連自己原來死咗,唔知點死、幾時死、死咗幾耐都唔知,到知道又接受咗,因為無得唔接受。

 

即係咁嘅 師父,話說始終冇機會再見番 師父,都有啲心有不甘嘅。但係現實再殘酷,唔接受,只會覺得自己真係好慘,慘到無倫。之後,有一日,我哋幾條友仔(連同這善靈共三個靈體)四圍行,冇目的嘅。行行下,見到一個少少肥肥地,又矮矮地嘅老女人。佢身上發出一啲光,同之前我見過嘅( 師父您)光有啲似似哋。當然,係差好遠啦,無十萬九千七丈,都真係有一大段距離。我當時都唔理咁多,拍兩嘢啲friend(同行兩個靈體),講都無講嘢,即刻(一齊)跟上去。

 

行吓行吓,行咗幾條街,轉彎抹角,到咗一條街。我哋(喺樓下幾座大廈相隔)見到樓頂有金光,幾個都呆咗,企喺度你眼望我眼。但嗰時,我感覺啲光好熟悉,覺得就係我之前見過嗰啲一樣。

 

師父,係咁嘅,唔知點解,死咗之後,留低咗,無去報到,都係喺一處呆等,唔知等咩。

 

我哋喺樓下,都唔敢行咁近 師父間大廈,遠遠(喺對面街)企喺度,企吓企吓,有個長長白鬚公,着住白色長袍,揸住(深啡色)拐杖,完全唔係我哋年代嘅人咁,十足十粵語長片嘅土地公。佢,土地公,土地公公,件白色長袍都係發光嘅,光度就好似做咗特效咁,成件衫,件袍,光光亮亮,好耀眼嘅白光,有成呎咁(厚嘅光),包住個人(土地公),連鬚都係透出仙氣嘅光亮白。

 

土地公公好友善,微微笑同我哋講,你哋唔好喺度等喇,你哋唔會咁易見到嗰位 師父嘅。(又話) 法玄師父唔係四圍去,好少外出,你哋喺度等都無用,就係見到,都埋唔到身嘅,有護法(隨行守護 師父)呀嘛!番去啦!再企落去,有人(護法菩薩)嚟執你哋番去㗎喇,走喇!

 

我(當時)唔明,就問土地公公⋯⋯

 

土地公公好慈祥,微微笑住講,『種善因得善果』,番去好好修啦!做得好,修得好,自然會有機會嘅!走喇,走喇!

 

師父,對唔住,令到 師父咁攰!我哋等咗好耐,終於等到,有一個,一位,叫做 二哥嘅菩薩,叫我哋俾心機學,要乖乖哋,唔好攪攪震,千祈唔好攪事,機會錯過咗就有排等。

 

隔咗一段日子,有個叫阿德嘅嚟,同我哋講, 二哥(菩薩)話你哋要繼續做好啲, 師父有機會隨時會見你哋,好自為之。

 

師父,就係咁,今日,我哋突然接到通知,可以同 師父連線。多謝 師父!感恩 法玄師父!

 

師父,我唔記得自己叫咩名,唔記得自己住喺邊、有冇家人,唔記得自己點樣死,死嘅時候幾歲。咩都唔記得,一啲啲印象都無。哎!係,可能我喺吸毒,吸得犀利,又俾人仆個頭仆死?唔知。

 

師父,同得一齊嚟見 師父嘅,一個叫文傑37歲,一個阿叔佢又係話好(似),都係生前嘅嘢都唔記得哂。我哋好多謝 師父,收咗 師父功德,我哋好好彩,而家一齊去報到。我哋三個講過,生前互不相識,死咗,喺街度企吓企吓,識咗,唔死唔相識,真係死咗都得啖笑,真係識咗個死黨,千真萬確嘅死黨(露齒,無奈的笑)。我哋幾個講,報到之後,有機會投胎,做親兄弟就好喇,唔得都做死黨啦!但係唔想做黑社會份子,唔想再偷呃拐騙,唔想姦淫擄掠。

 

多謝 師父!感恩 師父!

 

感恩 祖師爺!

 

感恩 菩薩!

 

感恩 二哥!

 

感恩 師父嘅家人同徒弟!

 

師父,請保重,有緣,想再見到 師父,喺陽間又好,唔敢奢望喺淨土。但目標好清晰, 二哥教咗我哋,如果目標唔清晰,唔清淨,見到 師父都無用,甚至未必排到隊見 師父,係咁先。所以, 師父,我哋呢三個死黨,咁好彩,可以死咗都做到知心朋友,如果能夠做人,又入道門,真係會好好咁修,先至可以報答 祖師爺同 師父,同埋(報答) 二哥菩薩、 土地救命之恩!千多萬謝!

 

南無阿彌陀佛」

 

一前二後三位善靈合十躬身拜退

 

14:20畢

 

 

 

 530 total views,  3 views today

 

Others Post...