《晴明錄》我呢一生無白過

 

 

2022年8月31日 下午5時49分

 

 

有緣善靈[嘉慧]:「多謝 師父!感恩 師父! 師父好叻、好慈悲,多謝 師父!多謝Auntie(往生者好友曼華的媽媽,法門弟子法醒)!多謝幾位師姐,多謝!

 

師父,我好感恩,好滿足,覺得好幸福。真嘅,好多嘢真係估都估唔到,原來話都無咁易,講下講下,咁就死咗!但我無後悔,無埋怨,反正做人,唔係你想點就點,唔係努力就有回報。

 

師父,原來人死咗之後,唔同晒,好多嘢都唔同晒,天唔再係藍色,地唔再係好好行(個人飄下飄下)。唔知點解!

 

師父,其實,我真係好滿足,有呢個機會,有呢個渠道,好似搭通天地線咁。

 

師父,你都睇到,係,我個身仲係成身濕晒,有啲人會形容我哋披頭散髮。因為有機會嚟見 師父,唔可以咁失禮,所以,二哥(法尊先師)叫我梳番好啲頭髮。(先會俾) 師父見到我頭髮好順,貼住個頭,好靚咁。

 

多謝 師父讚我靚女,只不過係順眼啫。 師父,(我)喺水底沉咗一陣,幾耐唔記得,因為無咗時間觀念。淨係覺得好驚,一路喺度等人救自己,都唔知道自己咁快已經走咗,無咗(死咗)。

 

睇番轉頭,我呢一生無白過,識咗好多朋友,個個都好錫我,對我好好。只係自己唔夠福氣,無得同大家繼續做朋友。唉!

 

原來一切都係整定,其實嗰日好似有啲先兆咁。嗰日,我有一刻諗過唔去,覺得好心緒不寧,講唔出點解,好似周身唔自然咁,但諗下諗下,就同自己講,唔好咁衰女喇,講咗去咪去囉!

 

落水之後,突然間,覺得凍咗一下,係毛管戙嗰種。好快就出事。

 

搵到(好朋友)曼華(報夢俾佢),其實唔係咁容易嘅事,我都係屬於(得到)特赦,先可以咁快,可以同個friend 講嘢。

 

其實所謂入夢,都係兩邊有鬼差守住。第一,唔可以講咁耐;第二,唔可以講咁清楚死咗之後陰間嘅情況。

 

我哋好彩,可以同 師父講嘢,有機會脫離苦海,早日得到機會轉化。

 

師父你咁忙都幫我,唔好意思,唔該晒,辛苦晒, 師父!

 

我仲想講,有好多好多『人』想等到呢個機會,可以脫離苦境。但係,原來好似好簡單嘅事,都唔係諗下就得到。

 

師父,唔想阻你食飯。真係好多謝 師父!仲有,多謝Autie,多謝我班friend,多謝所有關心我嘅人。當然,好多謝我嘅家人。大家唔使掛心我,我搵到 師父,都係二哥(法尊先師)帶我嚟,二哥(法尊先師)話係 祖師爺特別放行。

 

(微笑) 師父你真係好犀利,耳邊咁多聲,咁嘈, 師父都可以咁專注(聽我講)。(微笑)原來,做 師父真係唔容易,好唔容易。

 

唔講喇, 師父攰喇,唔阻 師父同 師伯、師姐食飯。多謝 師父,感恩 師父!

 

天好大,但係唔再藍;地好大,但係唔再好行。

 

一切都係命。

 

多謝 師父!感恩 師父!多謝所有我認識嘅人,大家保重!

 

南無阿彌陀佛

 

18:30 畢

 

 

延伸閱讀

《晴明錄》番外 報夢

法玄師父《一切自有安排》

 

 

 463 total views,  1 views today

 

Others Post...