《晴明錄》[Flora]再來找 師父

 

法玄師父攝

[Flora]再來找 師父

 

2021.7.30(星期五)00:43

 

深夜,賀誕前奏工作剛暫停,準備做功課。

 

已是凌晨,家人早已熟睡。街道的汽車聲,鄰居電視聲,上下樓梯聲,彷彿可發聲的都貼上了休止符,了無音聲。就在突然感到非常寧靜的瞬間,「見到」漆黑一片的異度空間裏,有幾個善靈在排隊,乖乖的,靜靜的,沒神沒氣的排着,等着⋯⋯

 

排在隊頭的一個女善靈,很面熟。女善靈突然跪在地上求二哥放行,讓「她」面見 師父。哭着哀求,又拜又求,看清楚些,原來女善靈是[Flora],年輕了些,樣子也清了些。

 

[Flora]向二哥說一定要見 師父,二哥守住,不放行。法玄見到[Flora]苦苦哀求二哥,知道是有話要說⋯⋯

 

祖師爺慈悲,二哥也就放行。

 

[Flora]哭着說:「 師父, 師父啊, 師父!多謝 師父幫咗我,又保佑我細佬,佢哋一家移民好順利,真係好多謝 師父!

 

師父,未見到您老人家,我好掛住,諗住好多嘢想同 師父講,但係而家見到又唔知要講咩好。多謝您,感恩您! 師父啊, 師父!我⋯⋯我好掛住個仔,無晒消息,唔知佢而家點。 師父啊,您幫下我,幫下我個仔啦!亞梁(我)都係無見過,都係唔知佢點。知道 師父一直有念經迴向俾我哋同埋好多有緣人,但 師父,上次 祖師爺俾我見您,見完您,我好多生前嘅嘢都大部分記得番,記得自己有個老公同有個仔。但係一直無消息,(哭着求) 師父,請您幫下我哋啦!我有望揾番佢哋,如果能一家人再一齊就好,多謝 師父。我同亞梁當時嘅決定,都係唔想一家人分開,唔想兩公婆走(自尋短見),就賴低個有少少問題嘅仔,嗚⋯⋯嗚⋯⋯

 

但係,原來死咗係唔可以喺埋一齊,仲要一開始嘅時候,完全無晒記憶,唔記得自己有家人,好多人間事都唔記得。嗚嗚⋯⋯

 

師父,我而家好啲喇!自從上次見咗 師父, 師父又幫我做功德,仲將我見 師父講嘅嘢登埋上網,我知道有啲人睇咗講粗口,話有無攪x錯,咁都得?係唔x係呀,扮x晒嘢,信嗰個都白痴,痴x線。

 

但係有好多人都信,信有因果,信有輪迴,信無奇不有,感恩 師父!功德無量!

 

師父,上次見咗 師父,講完晒, 師父登上網之後,大約十四、五日,有侍差嚟見我,問我想唔想輪迴再做人,我當時猶疑咗一下,無即時反應,之後就戇居居望住侍差,侍差好好「人」,又講一次,同我講想唔想再做人,我先至醒醒地,同侍差講,多謝!多謝!唔知我而家喺咪可以去投胎?

 

侍差話:未得,無咁快,我係被派嚟問你,睇吓你而家狀況點樣,如果清醒,問你問題,你又答到,我就返去向上頭報告。上頭會根據你意願,又睇下你功德夠分未,手續都繁複。但據我所知,(投胎做人)機會係有嘅。會一步一步嚟,按程序做,你唔好急。

 

師父,我聽咗之後好開心,知道有機會做人,唔使去畜道,真係估唔到,無諗過,諗都唔敢諗。

 

01:20 師父對唔住,咁夜嚟揾 師父,知道就嚟賀 祖師爺誕, 師父真係好忙,頭先(咁夜)仲出去請野(買東西), 師父唔想我講,唔想(師父)弟子知,但係我覺得大家都應該知,(哭着)我哋 師父真係好好人,事事親力親為, 師父, 師父⋯⋯ 師父啊!如果真係有來生,我好想做您嘅弟子,跟 師父學修行。但係,我知道自己無資格,因為生前唔珍惜,唔尊重,無資格做 林法玄法師嘅弟子!我真係好慚愧,又覺得自己好肉酸,舊事重提,仲更加覺得自己樣衰,無資格。 師父,識咗 師父咁耐,都無真心真意請 師父食飯,更加無真心真意聽 師父講道理,講人生,淨係有事就求,冇事就懶得理你,越講就越覺得自己樣衰。 師父您真係好大方,終於真係明白乜嘢叫做高人,係與世無爭,唔會同人斤斤計較。 師父,原來我好幸福,好有面子,識到您,仲有您老人家護持,真係好有福, 師父,請您多多保重,唔好咁辛苦喇,我哋都擔心 師父,想 師父安享晚年。 師父,我哋真係無用,講錢有大把錢,講心一啲心都無,淨係有事就求⋯⋯

 

師父,唔好難過,為我哋咁無知嘅人流眼淚,好唔值得。

 

師父,真係要多啲休息,好多人需要 師父。 師父,請您老人家保重!來生如果做唔到 師父嘅弟子,又做唔到親戚朋友,我都唔知點樣先至可以報答 師父再生之恩、救命之恩。 師父, 祖師爺話我可能好快有機會投胎做人,但係功德未夠,所以俾機會我再見 師父。 師父,求您幫下我,雖然我無資格再做人,因為前生放棄自己條命,咁寶貴嘅命都唔要,真係無資格求 佛菩薩俾機會我再做人,再從頭嚟過。但係,如果真係有機會再做人,我先可以將功贖罪,要報答所有幫過自己嘅人。起碼,我要做福社會,就算嚟緊一生係中下階層嘅人,我可以做義工,做好人,幫人。

 

師父,另外,真係想 師父幫我,我都好想亞梁同個仔有機會面見 師父,等 師父幫下佢哋,等佢哋早啲脫離苦海。 師父,我無辦法,真係無晒辦法,所以知衰,知醜;唔係,係唔知醜,厚面皮,但係除咗求 祖師爺,求 觀音菩薩,原來最終都要求 師父,先至有機會超生,重出生天。 師父,二哥催我,係,好夜啦, 師父仲有好多嘢做,聽日又會好忙,唔好阻 師父咁耐。

 

師父,多謝您,感恩您,祝福您!

 

感恩 祖師爺!感恩 伏英老師公!感恩 諸佛菩薩!感恩 二哥!感恩 法玄法師!感恩感恩!

請 師父幫我!求 師父幫我!(合十不斷向法玄拜謝)

二哥押解[Flora]離去!

 

法玄誠心

感恩 祖師爺!感恩 伏英老師公!感恩 諸佛菩薩!感恩二哥!

願有緣人隨喜功德迴向:

[方月華]([Flora])與眾善靈得受加持,萬緣放下,誠心修學,早日圓滿,得 佛接引

往生極樂淨土;如轉生人道,有緣學道學佛,勇猛精進,當生成就不退菩提!

南無阿彌陀佛

 

林法玄

 

 1,277 total views,  1 views today

 

Others Post...