《晴明錄》善靈阿燦說:好想跟住 師父學修行!

 

《晴明錄》善靈阿燦說:好想跟住 師父學修行!

2020年10月9日 12:42

 

善靈阿燦說:

 

「師父,我係阿燦! 師父唔識我㗎!係我搵到 師父,想 師父幫我,所以我一直跟住 師父。

 

師父,我唔係澳門人,係台灣人,喺澳門(長)大,算係半個澳門人。我走嘅時候56歲,身(邊)無一人。我喺澳門生活得過且過,唔算好差,但都係好一般。不過我有班「好」朋友,時時帶我去風花雪月,所以唔覺得孤獨。

 

師父,我好(法玄流淚)多謝您!覺得您好偉大。相對我覺得自己好自卑。好彩搵到 師父,多謝 師父幫咗我!

 

我跟咗 師父5、6年啦,有啦,真係有5、6年啦!喺近住塔石球場嗰條街, 師父去剪頭髮,我遠處見到好光,我又驚又喜。無見過(咁)嘅光,好唔同(平時見到)嘅光。當時我就喺髮型屋門口,痞喺度,同嗰啲無主遊魂傾緊計。啲光越來越近⋯⋯見到,唔係,其實係見唔到 師父個樣。只見到一束光慢慢移入髮型屋,跟住,成間髮型屋就散發光。我同啲「friend」講我唔得閒啦,大家散水(啦)。我就繼續喺門口等 師父。

 

等咗一段時間,門口聚集咗一啲唔識嘅「friend」,佢哋應該都係想嚟搵 師父求助。

 

之後, 師父出嚟,有 護法守住,冇一個埋到 師父身。我一路(遠遠)跟住 師父,跟到 師父住嗰度,喺樓下就大約知道 師父住邊層(樓),(因為)有佛光,有 菩薩在位。

 

我跟住跟住,見到 師父入屋,我就冇辦法喇!我幾大都唔走,有時喺樓梯坐喺度等⋯⋯係, 師父見過我幾次,冇理過我, 師父見到坐喺樓梯嗰個就係我啦!多謝 師父冇趕我走!多謝 師父!好多謝 師父您老人家!

 

師父,我好想學道,好想跟住 師父學修行!但係知道唔可以咁樣。 師父,多謝您!多謝您老人家幫咗我哋好多,送咗好多經咒俾我哋,我哋好多謝 法玄師父!

 

師父,您老人家要保重,我有機會,一定會報答您老人家!多謝 師父!祝福 師父合家平安快樂!祝福師兄師姐們道念增長!

師父請保重,天氣涼了請加衣!攰就休息下,唔好咁操勞!大家好需要 師父。 師父請保重!多謝 師父!

感恩 祖師爺、菩薩同二哥師尊!南無阿彌陀佛」(13:09)

 

 

法尊先師說:「 師父累了,其他善靈退下吧!」

 

 1,110 total views,  1 views today

 

Others Post...